quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Goover het volgende:
Edit:
Klacht 3: Het blijkt de Sp!its van gisteren te zijn!
Nee toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:53 schreef Rectum het volgende:
Als je ergens humoraids van krijgt dan zijn het wel de strips in de Sp!ts.
staat hier geen 1 of andere verkapte racistische uitspraak verborgen ofzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Goover het volgende:
"Dolobor iuscidunt essim nis adigna feuguero do odigna feugue cons ad erat ute feugait adionse facilisi bla consequat. Ut ea faccum er alisis diat vel digna con vel iustrud eugiat eugait praessenibh eugait acilla alisim velit."
Gewoon een editor die zijn dummy tekst niet aangepast heeft...quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:05 schreef FaceFok het volgende:
[..]
staat hier geen 1 of andere verkapte racistische uitspraak verborgen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
whaha, zo'n "ik kan niet kiezen"-draaikont windvaan blad-in-de-wind figuur.quote:
Jij helaas niet dus, anders had ik jou en je tweelingzusje kunnen gevenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
whaha, zo'n "ik kan niet kiezen"-draaikont windvaan blad-in-de-wind figuur..
Leeuw.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas maar op dat je tijgertje zijn hoofd niet stoot
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas maar op dat je tijgertje zijn hoofd niet stoot
Vissen die nog steeds zwemmen en niet op land geovuleerd zijnquote:
QFTquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
Mensen die gaan pochen over hun sterrenbeeld..
Als echte ram heb je dat uiteraard niet nodig.
quote:Mensen die geboren worden onder het sterrenbeeld Vissen hebben een vriendelijke, geduldige en meegaande natuur. Ze hebben veel gulle kwaliteiten en zijn aardig, goedgehumeurd en mededogend. Ze kunnen de gevoelens van de mensen om zich heen goed aanvoelen en reageren met veel sympathie en tact op het lijden dat ze zien. Ze zijn terecht heel populair bij verschillende soorten mensen, voornamelijk vanwege hun relaxedte, hartelijke en onderdanige natuur, waardoor ze sterkere en uitbundigere persoonlijkheden niet bedreigen of uitdagen.
quote:
quote:Het is niet makkelijk, een Vis-man aan de haak te slaan. Hij is een beetje schuchter, voorzichtig en draait zich graag uit een beginnende relatie. Als u echter eenmaal een Vis aan de haak heeft, zult u in hem een fantastische minnaar met veel zin voor tederheid en romantiek vinden die zijn partner beschermt en op handen draagt. De praktische kant van het samenleven stelt hen echter voor enkele problemen. Zo springt een Vis graag heel royaal met zijn geld om en soms neigt dit gevoelig wezen tot sterke twijfel aan zichzelf en wordt melancholisch, een sterke partner moet hem dan opvangen. Ze werken liever op de achtergrond, het liefst in een klein kamertje, wat natuurlijk ook een groot gebouw mag zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik zag wat harder schreeuwen
quote:
Ben jij die sterke partner die mij kan opvangen de bangen?quote:Met haar aura en haar aanwezigheid vult ze de kamer. Zij is de diva onder de sterrenbeelden. Als ze een ruimte binnenkomt straalt ze haar aantrekkelijkheid uit. Maar ze verlangt ook een hoop. Ze wil bewonderd worden en heeft veel luxe nodig, vooral mooie kleding en waardevolle sieraden. De man van haar dromen moet behalve een goed gevulde bankrekening ook veel begrip tonen en terughouding bewaren. Want een Leeuw-vrouw wil altijd in het middelpunt staan. Ze heeft echter ook een groot hart en weet hoe je iemand moet verleiden. De man aan haar zijde krijgt veel passie en warmte en bovendien een uiterst aantrekkelijke dame.
Jazeker. Met mijn tanden de panden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Ben jij die sterke partner die mij kan opvangen de bangen?
Ik zocht naar een plaatje van een leeuw met een vis, maar ik kwam een leeuwenvis tegen. Ook leuk de beuk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Jazeker. Met mijn tanden de panden.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KOM DE NEUK DICHTERBIJ ALS JE WAT WILT ZEGGEN DANNNN
Dan heb ik voor jou een leeuw de geeuw.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zocht naar een plaatje van een leeuw met een vis, maar ik kwam een leeuwenvis tegen. Ook leuk de beuk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou een leeuw de geeuw.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vis voor je leeuw.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vis voor je leeuw.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:11 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een naakte gerard arninkhof voor je vis, omdat ie me daaraan deed denken.
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb je nou serieus de zoekterm "Arninkhof naakt" gebruikt en hoe kwam je daar in vredesnaam bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gelijkenis man, ik zie het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
NeeDie vis deed me seriéus denken aan Gerard Arninkhof, en toen ik die googlede zat er een ontklede versie bij. Die vond ik wel een klapperrrr.
Kom óp, doe even je best. Die mond. Die uitdrukking. Die ernst die van zijn gezicht is af te lezen. Het ís Gerard fucking Arninkhof gewoon.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De gelijkenis man, ik zie het niet.
En dat kwijl in die mondhoek. I can dig it.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:18 schreef Saaaaab het volgende:
Kom óp, doe even je best. Die mond. Die uitdrukking. Die ernst die van zijn gezicht is af te lezen. Het ís Gerard fucking Arninkhof gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |