quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef febster het volgende:
Lekker hoorrr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef FUFR het volgende:
BREAKING NEWS! OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verschrikkelijk FUFR, gaat het een beetje met je?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
In hun mond, zoals Michael Reiziger?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Zouden ze in negeria ook leren voetballen met een kokosnoot?
ik voel me heel verdrietig en in de steek gelaten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Verschrikkelijk FUFR, gaat het een beetje met je?
whehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
In hun mond, zoals Michael Reiziger?
-ril-quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik voel me heel verdrietig en in de steek gelaten.
Morgen maar vlug een nieuwe kopen. Tot dan zetten we ouderwets koffie
I know, maar ik moet de oebidoebi zo meteen naar turnen brengen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
-ril-
Je kan ook vandaag nog een nieuwe halen hoor!
media markt is tot 9 uur openquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
I know, maar ik moet de oebidoebi zo meteen naar turnen brengen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:36 schreef amaranta het volgende:
Dus, ik denk dat ik me laat omscholen tot neuroloog. En dan ga ik ook waar de patiënt bij zit googlen op symptomen en uitslagen
moet jij nog kortingskaartjes voor de Fteling hebben?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
en dan zeggen: " maar dit moet je thuis niet doen hoor "
Van de albertheijn? Die heb ik nog liggen, in ieder geval die stuckervellen. Maar denk niet dat we dit jaar zullenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet jij nog kortingskaartjes voor de Fteling hebben?
graag gedaan, we hebben er voor 3 kaartjes over. als we dit jaar 2x gaan heb ik al genoeg in de rij gestaan. moet ook nog naar bobbejaanland, hemelrijk enz enz..quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van de albertheijn? Die heb ik nog liggen, in ieder geval die stuckervellen. Maar denk niet dat we dit jaar zullen
gaan.
Desalniettemin bedankt.
je draagt je mexicaanse shirt toch wel?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:21 schreef r8ality het volgende:
Bij een bedrijf gedetacheerd zitten wat een Frans moederbedrijf heeft. Fail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |