deze niet. wil ik een tube naar je opsturen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hondenshampoo stinkt altijd zo
[..]
En mij
Ik heb er speciaal een ander topic voor aangemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Rot op met je kokos, ik ga toch ook niet dit topic vol plempen met bakkeljauw en groenten
goed topic!quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal een ander topic voor aangemaakt.
Wat speelt er nu? Hou het echt niet meer bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:13 schreef febster het volgende:
Eindelijk een lekkere wedstrijd op het WK
Je hoefde er niet heen.quote:
Mooiste nationale shirt, altijd al geweestquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:25 schreef febster het volgende:
Overigens is het Argentijnse shirt echt supermooi
[ afbeelding ]
Er staat Please Wait in je post, hoe lang moet ik wachten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef FUFR het volgende:
Vrouwen zeuren week per jaar
Londen - Mannen moeten een kleine week per jaar luisteren naar het gezeur van hun vrouw. Vrouwen klagen elk jaar gemiddeld 7920 minuten tegen hun man over huishoudelijke klusjes, hun drinkgewoontes en hun gezondheid.
Please Wait ...
Dat staat gelijk aan 2,5 uur zeuren per week, elf uur per maand of 5,5 dag per jaar. Dat blijkt uit Engels onderzoek uitgevoerd onder 3000 mensen.
Het meest voorkomende onderwerp waar vrouwen tegen hun man over klagen: niet helpen bij het schoonmaken van het huis. Ook niet afwassen en te veel drinken zijn populaire zeuronderwerpen, meldt de Daily Mail.
zo hou ik het zeuren tegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er staat Please Wait in je post, hoe lang moet ik wachten?
Zo herkenbaar...quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:03 schreef FUFR het volgende:
Vrouwen zeuren week per jaar
Londen - Mannen moeten een kleine week per jaar luisteren naar het gezeur van hun vrouw. Vrouwen klagen elk jaar gemiddeld 7920 minuten tegen hun man over huishoudelijke klusjes, hun drinkgewoontes en hun gezondheid.
Please Wait ...
Dat staat gelijk aan 2,5 uur zeuren per week, elf uur per maand of 5,5 dag per jaar. Dat blijkt uit Engels onderzoek uitgevoerd onder 3000 mensen.
Het meest voorkomende onderwerp waar vrouwen tegen hun man over klagen: niet helpen bij het schoonmaken van het huis. Ook niet afwassen en te veel drinken zijn populaire zeuronderwerpen, meldt de Daily Mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |