quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Snakey het volgende:
TT gecorrigeerd.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:45 schreef -moppie- het volgende:
Nee ik ben nog niet klaar voor de vakantie, moet nog wassen, huis poetsen etc.
Vanavond alvast met zijn allen bbq-en!
Gelukkig! Stel je voor dat je er niet meer wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Levitation het volgende:
hi, dit is geen tvp. Het is gewoon even melden dat ik er nog ben.
Mijn zaadje is 10 maanden geleden al uitgekomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Inu het volgende:
Mn zaadjes komen uitHeb al radijsjes, mais, pompoen en tomaatjes-plantjes
Leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Inu het volgende:
Tof, ik heb ook tomatenplantjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Inu het volgende:
Was dat ook een radijsje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn zaadje is 10 maanden geleden al uitgekomen
wat doe jij dan toch anders dan moi?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:01 schreef ArTiC het volgende:
ja, middag!
pas 2 koffie gehad: toch weer hyper
ik zit de laatste paar weken gewoon extreem goed in mijn velquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat doe jij dan toch anders dan moi?
ik zit al rond de 6-7 mokken en ik zou zo kunnen gaan slapen
ik ook, lekker voelt dat toch!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit de laatste paar weken gewoon extreem goed in mijn vel
een boel kleine oorzaken denk ik...quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, lekker voelt dat toch!Wat is jouw oorzaak?
ik slaap ook beter en vaster sinds ik sport en niet meer drink. Al die factoren samen maken echt een bizar verschilquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:01 schreef ArTiC het volgende:
maar vooral dat ik beter slaap en minder drink denk ik toch
olie in je haar?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Zo, haardo is compleetHeb er net alleen per ongeluk teveel olie ingedaan en nu is het heel glibberig
Maar wel naar bordeauxrood voor de zomer
rood? bordoos? pics ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Zo, haardo is compleetHeb er net alleen per ongeluk teveel olie ingedaan en nu is het heel glibberig
goed bezig, manquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit de laatste paar weken gewoon extreem goed in mijn vel
misschien helpt minder koffie tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
goed bezig, man
inderdaad minder drinken helpt ook. Behalve bij mij.
klinkt als kort & pittigquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:03 schreef Inu het volgende:
Waarmee? als ik ga liggen slaap ik, kan nog geen journaal liggen afkijken..quote:
pluisquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:13 schreef Inu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een antipluis spulletje, maar het lijkt op olie...
Ja, als lang haar wat droger is gaat het pluizenquote:
ah, is dat wat ik zie bij Sam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, als lang haar wat droger is gaat het pluizenEn hiermee pluist het niet, maar glanst het mooi
ff voor de zekerheid: over welk haar hebben we het?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het is nog even lang, alleen wat roder dan normaal
da's ook een soort van donkerroodquote:
inkoppertjuh!quote:
Maar hondenshampoo stinkt altijd zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ah, is dat wat ik zie bij Sam.
Boefs nieuwe shampoo...daar gaat de vacht ook leuk van glanzen, zal vast goedkoper zijn dan coconut oil
En mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |