Brug ontzet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:38 schreef amaranta het volgende:
We waren aan het kanoën op de Dommel, en het water sstond super hoog. En we moesten onder een houten bruggetje door, maar dat pastte niet. Dus een jongenvan het bedrijf zei al, liggen in de boot, dus ik wilde gaan liggen, maar die stuurman kanoëde stug door, dus ik lag nog niet of de brug was er al. Was even bang dat ik onthoofd zouworden en op dat moment schaafde heel mn hoofd langs de brug. Helemaal beurs dus.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zo dik is mijn kopf nou ook weer niet.
Maar het deed wel gruwelijk zeer.
NOg steeds overigens.
Ooh, dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:38 schreef amaranta het volgende:
Mijn baas heeft me met een peddel geslagen en zei. Vuile kutspanjaard, waaromm ben je toch zo ongelofelijk geil en getrouwd met een ander.
je demande un photo ou c'est ne pas gebeurtéquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
Je suis een blauw oog![]()
Maar het was of dat of onthoofd worden.
quote:
idd, neem die regen meequote:
Zijn er banken open dan op zaterdag?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:11 schreef ArTiC het volgende:
pfff...ik ga morgen een bank overvallen
[ afbeelding ]
jammer alleen dat ze zelfs 2e hands nog budget x 2 zijn
ja, in Helmond is de rabo in het centrum 's ochtends openquote:
Speciaal voor de overvallersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, in Helmond is de rabo in het centrum 's ochtends open
lupt niejeens op tijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:11 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
En pas op voor de rekening van de horlogemaker als er een keer wat mee isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:11 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
dat ook jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En pas op voor de rekening van de horlogemaker als er een keer wat mee is.
de utp wilde ook niet verder na dezelfde afstand.quote:
Als het een nette bocht is zou het niets uit mogen maken toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat ook ja![]()
kabel kan na een meter of 3.5 niet meer verder...volgens mij zit er een bocht in de kabelgoot
dus is het geen nette bochtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het een nette bocht is zou het niets uit mogen maken toch?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de utp wilde ook niet verder na dezelfde afstand.
Trekveer neem ik maandag mee van kantoor![]()
en anders bind ik de nieuwe kabels aan de oude en trek ik ze zo erdoor
straks verliezen zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zow, en nu op naar vrienden voor een middag voute muziek, voetbal en oranje sushi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |