quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Telefoon gaat : ik neem op : Met de poli cardiologie goedenmiddag....
Ik hoor een heel gesprek over worteltjes en hutspot, ze gaan maar door zonder dat ze doorhebben dat ik al aan de andere kant vd lijn zit. Ik roep nógmaals mijn riedeltje... maar ik kom niet tussen de wortels, krieltjes en piepers discussie.
Dus zet ik hem dan maar op de speaker voor een paar collega's![]()
ik eet geen kookboekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en het Indiaas kookboek is ook lekker!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Amai is toch niet Bels? Zeg ik ook regelmatig, zelfs Milou zegt het
Ik merk echt een verschil tusssen hoe ik op m'n werk praat en als ik in Nederland ben. Thuis praten Meneer en ik ook steeds Vlaamserquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mijtoen ik in t ziekenhuis lag merkte ik wel dat ik steeds meer Vlaams erdoor ging gooien maar dat ging er toch weer zoetjes aan af toen ik terug thuis was.
helemaal geen rare ingredientenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef cybermans het volgende:
dat italian dieet kookboek... allemaal uber slank recepten met niet te vinden ingredienten?
of zeer lekker eten dat bij toeval ook nog es slank is met redelijk normale ingredienten?
ga je dan regelmatig? Wil best eens kijken hoe het daar isquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je eens mee naar Engeland danEen lekker engels ontbijtje of zo
Scrambled eggs, worstjes, witte bonen in tomatensaus, champignons en rosti
maybe dan ook maar eens bestellen.... maar dan plak ik wel jouw foto's erover heen DE.. vind het maar een griezelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
helemaal geen rare ingredienten![]()
Ginoheeft gewoon een boek geschreven met lekkere, makkelijke en gezonde italiaanse gerechten. Voorin staat een stukkie dieetgeleuter met wat voorbeeldmenu's van hoe je je kcal' s kan verdelen maar eigenlijk is t vooral een leuk boek met veel lekkere dingen
belgs is geen woordquote:
overal boven de rivieren mopperen ze volgens mij op alles van beneden de rivierenquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
belgs is geen woordhet is of bels of belgisch
Er zit blijkbaar nog een klein stukje brabant in me
en ik ben dol op belgië
Ik gebruik irl ook nog echt vaak woorden uit het brabantse en krijg vaak commentaar daarop hier in Delft
Italiaan gaat er altijd wel in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van het italiaanse he? Een heerlijk tentje zonder opsmuk maar heerlijk eten is La Forca.
Specktackel is ook leuk als je er nog nooit geweest bent.
hehequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor een heel gesprek over worteltjes en hutspot, ze gaan maar door zonder dat ze doorhebben dat ik al aan de andere kant vd lijn zit. Ik roep nógmaals mijn riedeltje... maar ik kom niet tussen de wortels, krieltjes en piepers discussie.
![]()
toch eens kijken als ik thuis benquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
helemaal geen rare ingredienten![]()
Ginoheeft gewoon een boek geschreven met lekkere, makkelijke en gezonde italiaanse gerechten. Voorin staat een stukkie dieetgeleuter met wat voorbeeldmenu's van hoe je je kcal' s kan verdelen maar eigenlijk is t vooral een leuk boek met veel lekkere dingen
Welneequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
overal boven de rivieren mopperen ze volgens mij op alles van beneden de rivieren
De smaakjes zijn echtquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:22 schreef borisz het volgende:
Italiaan gaat er altijd wel in.. Menu van La Forca ziet er wel goed uit.
Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee
Wij hebben het er wel eens over gehad om naar Arnhem of Nijmegen of omgeving te verhuizen (Eerbeek, Laag Soeren, Rozendaal...) En we spelen nog wel eens met de gedachte
logisch toch nadat je zolang in de wacht bent gezet? ik ga meestal praten tegen het bandje: ja trut, ik weet nu ookal een half uur dat er nog maar één wachtende voor me isquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Arme Gerda Verburg. Zit ze in dr eentje in het PVV hoek van de plenaire zaal
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:
logisch toch nadat je zolang in de wacht bent gezet? ik ga meestal praten tegen het bandje: ja trut, ik weet nu ookal een half uur dat er nog maar één wachtende voor me is
Wat onaardigquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heel goed, geen straf kan zwaar genoeg zijn voor Gerda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |