abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82927397
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Telefoon gaat : ik neem op : Met de poli cardiologie goedenmiddag....
Ik hoor een heel gesprek over worteltjes en hutspot, ze gaan maar door zonder dat ze doorhebben dat ik al aan de andere kant vd lijn zit. Ik roep nógmaals mijn riedeltje... maar ik kom niet tussen de wortels, krieltjes en piepers discussie.
Dus zet ik hem dan maar op de speaker voor een paar collega's
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82927405
En als je zegt dat je fier bent of 'terug thuis' bent praat je ook bels
pi_82927429
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

en het Indiaas kookboek is ook lekker!
ik eet geen kookboeken
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:10 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Amai is toch niet Bels? Zeg ik ook regelmatig, zelfs Milou zegt het

ech wel
pi_82927537
ben wel blij hoe t gaat met hardlopen, les 1 was zwaar!!! maar 2 en een halve week later zit ik op les 9 Terug opbouwen gaat dus idd sneller dan als je echt het voor t eerst doet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82927572
dat italian dieet kookboek... allemaal uber slank recepten met niet te vinden ingredienten?
of zeer lekker eten dat bij toeval ook nog es slank is met redelijk normale ingredienten?
pi_82927594
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

valt wel mee volgens mij toen ik in t ziekenhuis lag merkte ik wel dat ik steeds meer Vlaams erdoor ging gooien maar dat ging er toch weer zoetjes aan af toen ik terug thuis was.
Ik merk echt een verschil tusssen hoe ik op m'n werk praat en als ik in Nederland ben. Thuis praten Meneer en ik ook steeds Vlaamser

Bluezz
pi_82927663
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:15 schreef cybermans het volgende:
dat italian dieet kookboek... allemaal uber slank recepten met niet te vinden ingredienten?
of zeer lekker eten dat bij toeval ook nog es slank is met redelijk normale ingredienten?
helemaal geen rare ingredienten
Gino heeft gewoon een boek geschreven met lekkere, makkelijke en gezonde italiaanse gerechten. Voorin staat een stukkie dieetgeleuter met wat voorbeeldmenu's van hoe je je kcal' s kan verdelen maar eigenlijk is t vooral een leuk boek met veel lekkere dingen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_82927670
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Misschien moet je eens mee naar Engeland dan Een lekker engels ontbijtje of zo Scrambled eggs, worstjes, witte bonen in tomatensaus, champignons en rosti
ga je dan regelmatig? Wil best eens kijken hoe het daar is
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82927739
Pee, full engelse/schotse ontbijtjes zijn heerlijk, alleen die wittebonenintomsaus zijn echt *ril
pi_82927813
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Gino heeft gewoon een boek geschreven met lekkere, makkelijke en gezonde italiaanse gerechten. Voorin staat een stukkie dieetgeleuter met wat voorbeeldmenu's van hoe je je kcal' s kan verdelen maar eigenlijk is t vooral een leuk boek met veel lekkere dingen
maybe dan ook maar eens bestellen.... maar dan plak ik wel jouw foto's erover heen DE.. vind het maar een griezel
pi_82927817
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Laydina het volgende:

[..]

Amai is belgs
belgs is geen woord het is of bels of belgisch Er zit blijkbaar nog een klein stukje brabant in me en ik ben dol op belgië Ik gebruik irl ook nog echt vaak woorden uit het brabantse en krijg vaak commentaar daarop hier in Delft
pi_82927853
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

belgs is geen woord het is of bels of belgisch Er zit blijkbaar nog een klein stukje brabant in me en ik ben dol op belgië Ik gebruik irl ook nog echt vaak woorden uit het brabantse en krijg vaak commentaar daarop hier in Delft
overal boven de rivieren mopperen ze volgens mij op alles van beneden de rivieren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 13:22:24 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82927882
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jullie zijn wel van het italiaanse he? Een heerlijk tentje zonder opsmuk maar heerlijk eten is La Forca.
Specktackel is ook leuk als je er nog nooit geweest bent.
Italiaan gaat er altijd wel in. . Menu van La Forca ziet er wel goed uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_82927887
quote:
Ik hoor een heel gesprek over worteltjes en hutspot, ze gaan maar door zonder dat ze doorhebben dat ik al aan de andere kant vd lijn zit. Ik roep nógmaals mijn riedeltje... maar ik kom niet tussen de wortels, krieltjes en piepers discussie.
hehe
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_82927888
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

toch eens kijken als ik thuis ben
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 13:23:21 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82927927
Oh dat broodje haring was weer lekker
pi_82927954
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef cybermans het volgende:

[..]

overal boven de rivieren mopperen ze volgens mij op alles van beneden de rivieren
Welnee
Wij hebben het er wel eens over gehad om naar Arnhem of Nijmegen of omgeving te verhuizen (Eerbeek, Laag Soeren, Rozendaal... ) En we spelen nog wel eens met de gedachte
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2010 @ 13:25:58 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82928060
Arme Gerda Verburg . Zit ze in dr eentje in het PVV hoek van de plenaire zaal
pi_82928082
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:22 schreef borisz het volgende:

Italiaan gaat er altijd wel in. . Menu van La Forca ziet er wel goed uit.
De smaakjes zijn echt Tis een eenvoudig tentje van binnen.
Ze hebben ook altijd nog een bord met dagverse gerechten en al het personeel is italiaans
pi_82928133
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef freecell het volgende:

[..]

Welnee
Wij hebben het er wel eens over gehad om naar Arnhem of Nijmegen of omgeving te verhuizen (Eerbeek, Laag Soeren, Rozendaal... ) En we spelen nog wel eens met de gedachte
Hoe dat zo? Is toch heel ver van je familie vandaan? En waarom Laag Soeren of Eerbeek?

Ik heb trouwens een keer in mijn leven mezelf gepusht om full english breakfast te eten. de rest van de dag misselijk en een akelig vette bek Ik hou op z'n tijd erg van vettig eten, maar niet 's morgens
BTW, dat is dus vettig in Hollandse zin, niet in Vlaamse
pi_82928139
kaartje gekocht voor de docente die haar dochtertje is verloren. we hebben maar niet gekozen voor een standaard kaart, maar voor een blanco met roze en vlinders. er stond in de advertenties een aantal keren iets over vlinders en voor de begrafenis vroegen ze om niet te somber gekleed te gaan. dus dan is dit mooier denk ik.
pi_82928150
quote:
logisch toch nadat je zolang in de wacht bent gezet? ik ga meestal praten tegen het bandje: ja trut, ik weet nu ookal een half uur dat er nog maar één wachtende voor me is
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:34:14 #148
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_82928462
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:25 schreef borisz het volgende:
Arme Gerda Verburg . Zit ze in dr eentje in het PVV hoek van de plenaire zaal
Heel goed, geen straf kan zwaar genoeg zijn voor Gerda
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_82928468
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:27 schreef SeaOfLove het volgende:

logisch toch nadat je zolang in de wacht bent gezet? ik ga meestal praten tegen het bandje: ja trut, ik weet nu ookal een half uur dat er nog maar één wachtende voor me is
Was niet in de wacht gezet
pi_82928555
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heel goed, geen straf kan zwaar genoeg zijn voor Gerda
Wat onaardig
Ik vind Gerda best sympathiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: