Verdachten zijn altijd verdacht op basis van insinuaties. Anders zou het een dader zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fantastische argumenten waarmee je je insinuatie niet kan goedpraten, maar alleen maar degene die kritiek hierop heeft ervan beticht dom te zijn.![]()
Leuk ook dat je niet ingaat op de taak die onze politie in deze zaak zou moeten vervullen.
De man is helemaal niet verdacht, dat maak jij er van.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Verdachten zijn altijd verdacht op basis van insinuaties. Anders zou het een dader zijn.
Ben je wel goed wakker geworden lieverd?
Beetje common sense he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef gelly het volgende:
[..]
De man is helemaal niet verdacht, dat maak jij er van.
Jij denkt dat hij buiten het onderzoek wordt gehouden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef gelly het volgende:
[..]
De man is helemaal niet verdacht, dat maak jij er van.
Dat maakt hem niet verdacht.. Hij is de verhuurder. Een woningbouw is ook niet automatisch verdacht als ergens een wietplantage wordt ontdekt. Er is ook nogal wat voor nodig om een huurder eruit te kunnen zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij buiten het onderzoek wordt gehouden?
Dus in jou common sense wereldje is ook elke WBV schuldig aan wietteelt omdat ze een paar panden verhuren waarin criminelen hun wietteelt gang zijn gegaan.quote:
Nee. Je haalt een beetje de boel door de war. Ik vergeef het je want in je eerdere posts kwam je ook niet zo snugger over.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus in jou common sense wereldje is ook elke WBV schuldig aan wietteelt omdat ze een paar panden verhuren waarin criminelen hun wietteelt gang zijn gegaan.
Nou, nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Amos_ het volgende:
Een particulier verhuurder is wat anders dan een WBS.
Ja want een particulier moet in de zwart wit wereld van sommige mensen nog meer op de regeltjes letten als een professionele verhuurder.quote:
OK sorry dan dat ik jou even bij een gedeelte van mijn antwoord met koffiemetmelk hier door de war haalde met mijn reactie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef Amos_ het volgende:
Wat een WBV doet weet ik niet, maar als je particulier verhuurder en de buurt komt bij je klagen over de huurders mag ik toch hopen dat je dan navraag gaat doen. En daarom hou ik de optie open dat de man zelf de politie heeft ingeschakeld (zie de OP)
Ik weet precies wat een WBV doet in dit geval. Ga eens zitten knul, dan leg ik je dat haarfijn uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want een particulier moet in de zwart wit wereld van sommige mensen nog meer op de regeltjes letten als een professionele verhuurder.
Verklap ons eens wat een WBV dan doet als er melding gemaakt wordt van burengerucht, want dat is tot nu toe nog steeds het enigste wat door de buurt bewoners aangekaart is.
Nou fijn dat je het precies weet, jammer van de de denigrerende toon die van al je postings uit gaan, waardoor ik gewoon je niet serieus wil nemen dat het waar is .quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ik weet precies wat een WBV doet in dit geval.
Lol... je bent uitgeluld dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou fijn dat je het precies weet, jammer van de de denigrerende toon die van al je postings uit gaan, waardoor ik gewoon je niet serieus wil nemen dat het waar is .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |