abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:19:34 #26
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82919991
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Fantastische argumenten waarmee je je insinuatie niet kan goedpraten, maar alleen maar degene die kritiek hierop heeft ervan beticht dom te zijn.

Leuk ook dat je niet ingaat op de taak die onze politie in deze zaak zou moeten vervullen.
Verdachten zijn altijd verdacht op basis van insinuaties. Anders zou het een dader zijn.
Ben je wel goed wakker geworden lieverd?
pi_82920173
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Verdachten zijn altijd verdacht op basis van insinuaties. Anders zou het een dader zijn.
Ben je wel goed wakker geworden lieverd?
De man is helemaal niet verdacht, dat maak jij er van.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:26:16 #28
303848 KoffieMetMelk
pi_82920210
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Beetje common sense he?
pi_82920233
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij buiten het onderzoek wordt gehouden?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82920271
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij buiten het onderzoek wordt gehouden?
Dat maakt hem niet verdacht.. Hij is de verhuurder. Een woningbouw is ook niet automatisch verdacht als ergens een wietplantage wordt ontdekt. Er is ook nogal wat voor nodig om een huurder eruit te kunnen zetten.
pi_82920330
Een particulier verhuurder is wat anders dan een WBS.
Er is niks raars/vreemds aan verdacht zijn in zaken als deze als je een particulier verhuurder bent. Je (on)schuld is gauw genoeg bewezen.
pi_82920334
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:26 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Beetje common sense he?
Dus in jou common sense wereldje is ook elke WBV schuldig aan wietteelt omdat ze een paar panden verhuren waarin criminelen hun wietteelt gang zijn gegaan.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:35:36 #33
303848 KoffieMetMelk
pi_82920462
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus in jou common sense wereldje is ook elke WBV schuldig aan wietteelt omdat ze een paar panden verhuren waarin criminelen hun wietteelt gang zijn gegaan.
Nee. Je haalt een beetje de boel door de war. Ik vergeef het je want in je eerdere posts kwam je ook niet zo snugger over.
Ik zal het uitleggen hoe het werkt:

De WBV is niet op de hoogte en dan kan er niet van "verwijt" gesproken worden. Van de WBV die wel op de hoogte zijn wordt er altijd een onderzoek ingeschakeld. Dit komt nooit van buurtbewoners maar meestal van de energiebedrijven die een explosieve stijging zien in het verbruik.

In dit gevalletje is die verhuurder diverse malen aangesproken over de situatie en is er geen enkele actie ondernomen. Dat kan komen door 2 oorzaken:
- hij verstaat geen Nederlands en kijkt die klagers wat appelig aan
- hij wil liever niet dat instantie daar gaan rondneuzen om... sja, vul maar in

Beetje duidelijk zo? Dit had je zelf ook kunnen bedenken natuurlijk. Het is namelijk vrij eenvoudig. Zelfs nog makkelijker dan blokjes stapelen.
pi_82920525
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:30 schreef Amos_ het volgende:
Een particulier verhuurder is wat anders dan een WBS.

Nou, nee.
pi_82920538
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, nee.
Nou, ja.
pi_82920790
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:38 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nou, ja.
Ja want een particulier moet in de zwart wit wereld van sommige mensen nog meer op de regeltjes letten als een professionele verhuurder.

Verklap ons eens wat een WBV dan doet als er melding gemaakt wordt van burengerucht, want dat is tot nu toe nog steeds het enigste wat door de buurt bewoners aangekaart is.
pi_82920841
Wat een WBV doet weet ik niet, maar als je particulier verhuurder en de buurt komt bij je klagen over de huurders mag ik toch hopen dat je dan navraag gaat doen. En daarom hou ik de optie open dat de man zelf de politie heeft ingeschakeld (zie de OP)
pi_82921122
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef Amos_ het volgende:
Wat een WBV doet weet ik niet, maar als je particulier verhuurder en de buurt komt bij je klagen over de huurders mag ik toch hopen dat je dan navraag gaat doen. En daarom hou ik de optie open dat de man zelf de politie heeft ingeschakeld (zie de OP)
OK sorry dan dat ik jou even bij een gedeelte van mijn antwoord met koffiemetmelk hier door de war haalde met mijn reactie.

Verder kun je natuurlijk wel navraag doen als verhuurder, maar ik neem aan dat de meeste huurders gewoon natuurlijk altijd gaan zeggen dat deze geen overlast veroorzaken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:53:25 #39
303848 KoffieMetMelk
pi_82921125
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja want een particulier moet in de zwart wit wereld van sommige mensen nog meer op de regeltjes letten als een professionele verhuurder.

Verklap ons eens wat een WBV dan doet als er melding gemaakt wordt van burengerucht, want dat is tot nu toe nog steeds het enigste wat door de buurt bewoners aangekaart is.
Ik weet precies wat een WBV doet in dit geval. Ga eens zitten knul, dan leg ik je dat haarfijn uit.

Als er belastende klachten binnen komen met een strekking dat er wellicht een hoerenkeet/vrouwenhandel wordt bedreven in een woning, en die klachten zijn ook nog eens van meerdere buurtbewoners, krijgen die buurtbewoners niet eens de kans om een week later er nogmaals over te klagen. De WBV schakelt namelijk DIRECT de politie in om een onderzoek te verrichten.

Mochten die klachten namelijk waar zijn moet de WBV zich heel goed indekken omdat ze een fikse boete aan de broek krijgen voor het oneigenlijke gebruik van die woning (bedrijfsmatig), verzwaard met de aard van de bedrijfsvoering.

Kijk eens aan. Weet je dat ook weer.
Wat ga je nu allemaal doen om je naïviteit te blijven verdedigen?
pi_82921355
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Ik weet precies wat een WBV doet in dit geval.
Nou fijn dat je het precies weet, jammer van de de denigrerende toon die van al je postings uit gaan, waardoor ik gewoon je niet serieus wil nemen dat het waar is .
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:00:28 #41
303848 KoffieMetMelk
pi_82921440
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou fijn dat je het precies weet, jammer van de de denigrerende toon die van al je postings uit gaan, waardoor ik gewoon je niet serieus wil nemen dat het waar is .
Lol... je bent uitgeluld dus.
--> uitgang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')