Nou ja! Ga d'r eens achteraan, voor het helemaal kwijtraakt...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef Ang3l het volgende:
Over dat berichtje met pen... ik heb deel 1 nog STEEDS niet terug van degene die hem geleend had. En daar stond dus ook een persoonlijk bericht in
Moet je teruglezenquote:
Iedereen moet even bijkomenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
rustig vandaag zeg vergeleken gister
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, je weet dat ik van je hou, is dat neit het belangrijkste, vlinder?
Misschien bedoele hij het niet 100%, maar het mocht eens gezegd worden tegen 'm.quote:Overigens ben ik volgens Dirk nu onsportief, dat ik er wat van gezegd heb
je hebt twitter geovercapaciteerdquote:
Heh... Ik zou eigenlijk niet weten hoe dat zou werken, twee verhalen op basis van dezelfde bron. Die blaffende politieagent ergens in het begin was op basis van een krantenartikel en ik ben inderdaad niet de enige die dat gebruikt heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
En dat je geen plagiaat gaat roepen als ik met mijn eigen boek kom
[..]
Misschien bedoele hij het niet 100%, maar het mocht eens gezegd worden tegen 'm.
nog schreeuwend en vloekend voor de tv gezeten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt twitter geovercapaciteerd
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je hebt twitter geovercapaciteerd
quote:
dan maar liggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's de ellende, ik viel om toen ik wilde gaan zitten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nog schreeuwend en vloekend voor de tv gezeten?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik ga zo maar eens sporten en de heren met rust laten.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ik wens het er niet over te hebben
het was.....vreselijk
quote:
achja de volgende 2x winnen ze gewoonquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
het was zoooooo spannend, en onbegrijpelijk, maar vet spannend, kut swiss...shirtjes trekkers bah bah
Navasvan sevilla fc speelde goed en Villa
Doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:34 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo sporten en mezelf daarbij slopen
En jij ook?quote:
dan kunnen ze zeggen dat het niet hun schuld was als het direct misluktquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
wat is dat nou weer voor onzinnig gedrag...
cda wilt niet praten met pvv??
ben benieuwd, lijkt bijna een België verhaal te gaan wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kunnen ze zeggen dat het niet hun schuld was als het direct mislukt
we zullen zien wat het word.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben benieuwd, lijkt bijna een België verhaal te gaan worden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zullen zien wat het word.
VVD-PVDA-D66-GL
Het kan bijna niet anders als de laatste worden. CDA en PvdA willen ook niet meer samen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zullen zien wat het word.
VVD-PVV-CDA
VVD-PVDA-CDA
VVD-PVDA-D66-GL
Ja, dat vind ik dus ook stom... Daar stem je dan voor :squote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
alleen
je kan toch niet zo een enorm aan zetels gewonnen partij, buiten spel zetten?
ja dat vind ik niet kloppen, daar geef je toch een enorm 'schijt aan jullie mensen' signaal mee af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook stom... Daar stem je dan voor :s
jawel waarom niet? de grootste mag het voortouw nemen dus ook beslissen met wie ze willen regeren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
alleen
je kan toch niet zo een enorm aan zetels gewonnen partij, buiten spel zetten?
Zoek de pijngrens!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor, maar moet even de stress en agressie kwijt
ik zie niemand van de pvv werken als minister.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zie Wilders trouwens alleen ook totaal niet werken als een minister
Ik ook. Gewoon iemand die het beste voor heeft met het land en de Nederlanders niet gebruikt om macht op uit te oefenen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben voor een dictatuur, met mij als verlicht despoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |