Ik giechelde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh sorry waar ik die grote muil vandaan haal snap ik ook niet.
Ik niet, los van het feit dat ik de laatste tijd meer op brunettes val is ze gewoon te dik.quote:
Ik Mik Loreland!quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
Wij keken dat en ook altijd iets van Rekenland of zo.
Ja dat keken we. Maar ook iets met poppetjes die gingen rekenen.quote:
Ik ben een beetje rood blondquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik niet, los van het feit dat ik de laatste tijd meer op brunettes val is ze gewoon te dik.
Blond = Lekkerquote:
Chill, ik ben ieeeuww lekkerrrrrrrquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Blond = Lekker
Brunette = mooi
Zwart = meh
Rood = ieeeuw
Strawberry blonde. Ik ga morgen naar de kapper.quote:
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Strawberry blonde. Ik ga morgen naar de kapper.
Ik zet dit zoveelste topic uit de Hyvesreeks even centraalquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:57 schreef Crack_ het volgende:
DAAAAAAAAAG JASPERRRRRRRRRRRRRR.
VEEL PLEZIER OP SCHOOOL, GOED JE BEST DOEN.
KUSJES IK HOU VAN JE. X0X0X0X0X0
Je bent niet de baas van dit topic, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Alsjeblieft niet weer 7 pagina's tekenfilmstekenfilm OHJA topic nummer 432
ik bezit meer dan 50% van de SC aandelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent niet de baas van dit topic, ja.
Remloffie je zit verkeerd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zet dit zoveelste topic uit de Hyvesreeks even centraal
Omnomnomnomquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoorde deze vandaag weer. Is toffff.
Haha, lesbienne.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik was echt helemaal verlieeefd op dat meisje in die clip man![]()
.
Lijkt ook behoorlijk op wd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet me altijd aan wd denken![]()
Ohjeej, laat maar niet aan JB zienquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gave kleurennet vogels
quote:
En dat vind ik niks. Zelfs de mannequins zijn lelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gave kleurennet vogels
Boehoehoe doet me denken aan smurfinquote:
Zij zingt in een liedje van Metallica.quote:
Wow, zo moeilijk?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zij zingt in een liedje van Metallica.
Dit zijn de lyrics die ze in dat nummer doet: Da dadada da da da, da da dadada.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Boehoehoe doet me denken aan smurfin
Hihihihi, je bent zelf vet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is wel een tof lied, ik vind de video vet.
Ja, die 2 albums waren meer hardrock met blues. Zat ook country etc tussen. Erg mooie albums iig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:28 schreef Fascination het volgende:
Dat nummer ken ik, Bp. Toen was metallica niet erg metal meer toch?
Bookmark it.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Bp im sorry maar ik ga het niet klikke, niet nu.
Stuur morgen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:35 schreef Maisnon het volgende:
First Aid Kit is leuk ja
Dit is zo'n ik kende ze al toen ze nog underground waren moment![]()
![]()
_!
Maar jij kent alles al toen mensen nog underground warenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:35 schreef Maisnon het volgende:
First Aid Kit is leuk ja
Dit is zo'n ik kende ze al toen ze nog underground waren moment![]()
![]()
_!
Nee das jamagada ofzoietsquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:36 schreef Maisnon het volgende:
You're not coming home tonight was een leuk nummer daarvan volgens mij
dat ze hele tijd Oooooooeeeeehoeeeeeeee da dam daramdamdam zingen
Ik vind ze bijna allemaal leuk. En die simpele clipjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:40 schreef Maisnon het volgende:
maar het was die Our Own Pretty Waysleuk en makkelijk op gitaar die liedjes
Ohjeej, hebben we mevrouw streng ook weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:44 schreef Fascination het volgende:
Muziek luisteren.Hebben jullie niets beters te doen? Jullie zijn echt de niksgeneratie.
Ipv muziek luisteren maak ik wel eens muziek of sleutel als een woonwagenpersoon aan mijn auto.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:44 schreef Fascination het volgende:
Muziek luisteren.Hebben jullie niets beters te doen? Jullie zijn echt de niksgeneratie.
Geen reet aan.quote:
Lijkt ze wel op ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:21 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet me altijd aan wd denken![]()
Goeie, nu kunnen we checken of ze het echt isquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:49 schreef Crack_ het volgende:
Huh, ik heb de hyves van die Michelleeee gevonden.
Of was die al bekend?
Die michelleee, dat meisje dat altijd een foto post in "Hoe zie je er nu uit" met der cam en die foto's lijken ook allemaal op elkaarquote:
Ja denk het wel, ze heeft inderdaad een vriendje met de naam erik blablabla.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goeie, nu kunnen we checken of ze het echt is
Dat meisje wat op wd lijkt staat ergens op www.flabber.nl
Nee, want ik kwam der tegen bij een vriendin van een vriend Dus dat vind ik dan stom om te doenquote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:52 schreef Smart_ass het volgende:
No offence maar die koite is ook fucking lelijk zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |