abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83073598
4-3 Verloren. Iets wat ik stiekem al wel verwacht had.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:53:51 #52
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_83074118
3-1 gewonnen, en nu nog steeds op doelsaldo tweede, en moet in de laatste speelronde nog tegen de nummer 1... Dat kan nog interessant worden
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zondag 20 juni 2010 @ 22:19:12 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_83076153
9-0 gewonnen En de nr 2 heeft gelijkgespeeld, goed nieuws dus!
pi_83077772
Sta 0-10 voor, maar wel al twee blessures, qua zinnen niet de geringste
pi_83078154
aiai, +4 voor een trainee.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:57:12 #56
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83078804
0-0 gebald tegen de nummer 2. Gelijk met hem, maar wel 7 goals voor. Het zal nog spannend worden...
  zondag 20 juni 2010 @ 23:06:59 #57
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83079309
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:19 schreef GotC het volgende:
9-0 gewonnen En de nr 2 heeft gelijkgespeeld, goed nieuws dus!
Het was 10-0 joh

* Flappekz heeft weer netjes verloren, schadevrij
Ik ben van pindavlees
pi_83082121
1 - 3 winst op de nr.3 de nr.1 heeft helaas ook gewonnen, waardoor het gat 3 punten blijft..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_83083047
Jullie zijn allemaal erg pro en al.

Ik speel nu 5 seizoenen hattrick en besef me nu pas dat een Centrale verdediger met uitstekend positiespel het middenveld versterkt.

Trouwens hoeveel is deze speler waard:

Tamas Enzing (A) (262704081)
19 jaar en 46 dagen, volgende verjaardag: 26-08-2010

Total Skill Index (TSI): 5 770
Loon: 1 110 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Huidige vaardigheden

Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: formidabel
Spelhervatting: redelijk
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_83084383
Dat is toch niet een merkwaardige speler? Daar kan de transfer compare toch wel wat mee?
pi_83089071
Weer een wedstrijd gewonnen, 27 punten uit 9 wedstrijden nu Het kampoenschap komt al dichtbij
Beneath the gold, the bitter steel
  maandag 21 juni 2010 @ 10:48:28 #62
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83090035
Shit, alweer grote veranderingen op stapel voor volgend seizoen in HT. Komen voor mij niet zo heel goed uit, want al mijn multiskillers hebben dan al hun belangrijke stats al boven formidabel
Ik ben van pindavlees
pi_83090520
Wat is de grote verandering?
Kan je dat hier posten, hier wordt Hattrick geblocked.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:08:18 #64
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83090676
Alstu!
quote:
Snellere training komend seizoen

2010-06-21 10:00:00

Nu de nieuwe match engine in gebruik is, gaan we ons richten op andere verbeteringsgebieden. Toch zullen er komend seizoen enkele wijzigingen in het spel worden doorgevoerd die volgens ons een leuke impact zullen hebben en geen nieuwe spelontwikkeling vergen.

Het belangrijkste is dat je vanaf volgend seizoen je spelers sneller kunt trainen. Er zijn ook wat veranderingen aan het personeelssysteem, en een verandering in hoe de speciale gebeurtenissen ('Special Events') worden verdeeld.

Zoals je hebt kunnen lezen in het achtergrondverhaal ‘Hattrick herstart’ zullen we de snelheid verlagen waarmee we veranderingen in het spel introduceren, wat ook niet zo vreemd is, gezien alle grote veranderingen van het afgelopen seizoen. Dit betekent echter niet dat er niks meer zal gebeuren – komend seizoen staat een aantal veranderingen op stapel:

Verhoogde trainingssnelheid
Vanaf komend seizoen gaat de vaardigheidstraining sneller. Training is een belangrijk onderdeel van Hattrick en een van de mooiste momenten van de week is het bekijken van je training om er achter te komen of je spelers een niveau gestegen zijn. Het verhogen van de trainingssnelheid maakt dat moment nog spannender en heeft ook positieve gevolgen voor het spel.

Deze verandering promoot spelers met meerdere vaardigheden ('multiskillers') nog meer en leidt tot grotere diversiteit in spelers. Bovendien wordt het gemakkelijker voor nieuwe gebruikers om het effect van trainen te zien en worden ze zo geholpen om hun teams sneller competitief te maken. Het is ook gunstiger om een team op te bouwen rondom spelers die je zelf getraind hebt in plaats van alleen maar spelers te trainen voor de verkoop.

Trainingsverandering in detail
Tot het niveau 'formidabel' gaat de training veel sneller om daarna geleidelijk af te nemen tot aan 'reusachtig' (waar de trainingssnelheid gelijk zal zijn aan die van vandaag). Boven 'buitenaards' zal de training in vergelijking met vandaag geleidelijk langzamer gaan; bij 'goddelijk' zelfs veel langzamer.

Daarnaast zal de leeftijd van spelers minder belangrijk worden als het gaat om trainen. Dit betekent dat de versnelling bij oudere spelers hoger is. Bovendien betekent dit dat het niveau waarop de trainingssnelheid afneemt bij oudere spelers hoger ligt dan bij jongere spelers.

Enkele voorbeelden:
- Een speler van 17 jaar zal tot 'formidabel' 50% sneller trainen (=150% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen.
- Een speler van 23 jaar zal tot 'formidabel' 75% sneller trainen (=175% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'buitenaards' gaat de training langzamer dan nu (en hoe hoger de vaardigheid, hoe langzamer de snelheid).
- Een speler van 26 jaar zal tot 'formidabel' 85% sneller trainen (=185% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'magisch' gaat de training langzamer.
- Een speler van 29 jaar zal tot 'formidabel' 95% sneller trainen (=195% van de huidige snelheid), daarna zal deze versnelling geleidelijk afnemen. Boven 'utopisch' gaat de training langzamer.

Een speler van 17 jaar zal nog steeds sneller trainen dan eentje van 18 jaar en die weer sneller dan eentje van 19 jaar, enzovoorts. Het verschil wordt komend seizoen echter kleiner.

Veranderingen in vaardigheidsafname
Leeftijd wordt ook minder belangrijk als het gaat om de vaardigheidsafname – dus het verlies van vaardigheden als gevolg van ouder worden gaat minder snel. Echter, vaardigheidsgerelateerde afnames boven reusachtig zullen toenemen (hoe hoger de vaardigheid hoe sneller de afname).

Een leuke bijkomstigheid van deze veranderingen in vaardigheidsafname – gekoppeld aan de verhoogde trainingssnelheid – is dat de beste internationals getraind zullen worden op secundaire vaardigheden en wellicht niet eens 'goddelijk' als hoogste niveau van hun primaire vaardigheid zullen hebben.

Jeugdopleiding houdt huidige snelheid
Om beide jeugdsystemen (scoutingsnetwerk en jeugdopleiding) in balans te houden, blijven de jeugdspelers in de jeugdopleiding met de huidige snelheid trainen. Dit betekent dat de training van je hoofdteam sneller kan gaan dan die van je jeugdteam (afhankelijk van de invulling van je personeel). Houd er echter rekening mee dat het trainen van een speler in je jeugdteam betekent dat je er geen trainingsplaats in je hoofdteam voor hoeft op te offeren.

Transferprijzen zullen afnemen
Door de verhoogde trainingssnelheid zullen de prijzen op de transfermarkt waarschijnlijk wat gaan dalen. Dit beschouwen we als iets goeds, want ze zijn op dit moment volgens ons wat te hoog. Lagere transferprijzen betekenen dat de inkomsten uit kaartverkoop en sponsoring belangrijker worden en dat is een mooie bijkomstigheid van deze verandering.

Aankomende salarisveranderingen
Hieraan gekoppeld willen we ook alvast aankondigen dat we van plan zijn om de komende seizoenen de salarissen van oudere spelers langzaam te verhogen. Dit doen we – samen met het schrappen van de algemene training (zie onder) – om er voor te zorgen dat oudere spelers niet nog voordeliger te maken.

Tegelijkertijd zullen we ook de salarissen van spelers met zeer hoge vaardigheden langzaam gaan verlagen. We willen dat de beste spelers betaalbaar zijn in de hoogste divisies. Dit – samen met de veranderingen in trainingssnelheid – is een stap in die richting.

Schrappen algemene training staat ook op de agenda
We willen ook alvast aankondigen dat we van plan zijn om de algemene training (zoals we die nu kennen) te schrappen. We vinden de gedachte dat je de huidige vorm van spelers een 'boost' kunt geven nog steeds goed, maar het zou niet week na week moeten kunnen.

Veranderingen in het personeelssysteem
Zoals ik vorig jaar al aangaf in het achtergrondverhaal 'Onze visie op Hattrick', willen we ook die onderdelen van het spel aanpakken die eigenlijk 'dood' zijn. Het personeelssysteem is er daar eentje van. Ik gaf toen ook aan dat je moest gaan kiezen tussen strategieën (je kunt niet alle strategieën tegelijkertijd maximaal benutten).

Met dit in het achterhoofd doen we nu wat aanpassingen in het personeelssysteem. Deze veranderingen (zie hieronder) plaveien de weg voor een compleet nieuw personeelssysteem; dit zijn we momenteel aan het ontwerpen.

- Keepertrainers worden samengevoegd met assistent-trainers.
- Accountants gaan verdwijnen.
- Je kunt niet meer dan tien personeelsleden van hetzelfde type hebben.
- Je kunt in totaal niet meer dan dertig personeelsleden hebben.

Heb je bij de start van komend seizoen meer dan dertig personeelsleden, dan zal het bestuur van je club eerst je psychologen ontslaan (maar er minimaal eentje behouden). Als dat niet genoeg is, dan zullen je fysiotherapeuten ontslagen worden (maar er zal er minimaal eentje blijven). Daarna zijn je dokters aan de beurt.

Een korte toelichting hierop
Onze bedoeling met het nieuwe personeelssysteem is dat het veel persoonlijker gaat worden en je een betere terugkoppeling geeft van het effect van de verschillende personeelsleden. Het wordt ook een fundament als het gaat om het bepalen van je wedstrijdstrategie: welke strategische keuzes wil je maken (en tot op welk niveau).

Er zullen ook nieuwe personeelsleden komen zoals spelersmakelaars, die een grens zullen stellen aan je mogelijkheden om spelers te verhandelen. Het betekent ook dat als je volop wilt handelen, je minder ruimte hebt om je prestaties in wedstrijden, trainingen en dergelijke te maximaliseren.

Veranderingen in de verdeling van speciale gebeurtenissen
Zoals je waarschijnlijk wel weet, geldt dat hoe meer je het middenveld domineert, hoe hoger de kans is dat een speciale gebeurtenis ('special event') optreedt. Komend seizoen maken we het middenveld minder belangrijk bij de distributie van speciale gebeurtenissen. Het zal nu precies volgens de verdeling van het balbezit gaan.

Een voorbeeld: 55 procent balbezit betekent 55% kans op een speciale gebeurtenis (je moet natuurlijk ook de juiste spelers/specialiteiten hebben om een specifieke gebeurtenis te laten optreden).

De reden hiervoor is dat we het middenveld een beetje minder belangrijk willen maken dan nu. Een tweede stap zal zijn dat we in de toekomst speciale gebeurtenissen ook zullen koppelen aan de aanvals- en verdedigingsratings.
Ik ben van pindavlees
pi_83090976
Ok, bedankt

Ik ben sinds het begin van dit seizoen al een hoop spelers aan het kopen en verkopen.
Al mijn spelers met briljant passen gaan eruit en maken plaats voor spelers met goed passen. Ik kan gelukkig nog wat meepikken van deze positieve verandering.

En al mijn aankopen hebben een specialiteit
pi_83091089
Dat gaat dus betekenen dat ik al mijn spelers ga verkopen. Mijn oude garde gaat het niet meer worden dus.
pi_83091186
Mijn oude garde staat alleen achterin. Middenveld en voorhoede wordt met 20/21 en wereldklasse/bovennatuurlijke mainskill ingekocht.
pi_83091258
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Nixx- het volgende:
Mijn oude garde staat alleen achterin. Middenveld en voorhoede wordt met 20/21 en wereldklasse/bovennatuurlijke mainskill ingekocht.

Met mainskill Mytisch vind je ze niet op die leeftijd.
pi_83091309
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:48 schreef Flappekz het volgende:
Shit, alweer grote veranderingen op stapel voor volgend seizoen in HT. Komen voor mij niet zo heel goed uit, want al mijn multiskillers hebben dan al hun belangrijke stats al boven formidabel
hmmz, idd die van mij zijn dan ook al boven formidabel..
quote:
Veranderingen in de verdeling van speciale gebeurtenissen
Zoals je waarschijnlijk wel weet, geldt dat hoe meer je het middenveld domineert, hoe hoger de kans is dat een speciale gebeurtenis ('special event') optreedt. Komend seizoen maken we het middenveld minder belangrijk bij de distributie van speciale gebeurtenissen. Het zal nu precies volgens de verdeling van het balbezit gaan.

Een voorbeeld: 55 procent balbezit betekent 55% kans op een speciale gebeurtenis (je moet natuurlijk ook de juiste spelers/specialiteiten hebben om een specifieke gebeurtenis te laten optreden).
als ik het zo lees, wordt het middenveld door deze verandering toch helemaal niet minder belangrijk?
pi_83091410
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:

Met mainskill Mytisch vind je ze niet op die leeftijd.
Misschien straks wel
pi_83091446
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:28 schreef MrMoon het volgende:
als ik het zo lees, wordt het middenveld door deze verandering toch helemaal niet minder belangrijk?
Ik dacht dat balbezit afhing van je middenveld...
Dus dan kom ik ook op %middenveld=%SE
pi_83091451
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:30 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Misschien straks wel

Hehe. Boven buitenaards gaat het langzamer. Ik denk dat je nog steeds tussen 24/25 zult blijven dan. Ik zie het volgend seizoen wel.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:32:27 #73
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83091459
Nog eens over nagedacht, maar ik vind de veranderingen mooi kut. lange termijn
Ik ben van pindavlees
pi_83091506
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:32 schreef Flappekz het volgende:
Nog eens over nagedacht, maar ik vind de veranderingen mooi kut. lange termijn

En meteen een van de redenen waarom veel mensen stoppen met HT de laatste tijd. Altijd beloven dat ze iets aan de "lange termijn" willen gaan doen, maar de meeste veranderingen zijn dat eigenlijk niet...
pi_83091824
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

En meteen een van de redenen waarom veel mensen stoppen met HT de laatste tijd. Altijd beloven dat ze iets aan de "lange termijn" willen gaan doen, maar de meeste veranderingen zijn dat eigenlijk niet...
Ik ben het er mee dat dit wel een grote verandering is. Vooral de trainingssnelheid wordt fors aangepast.
Dit gaat veel effect hebben op veel gebruikers. Ik zou me ontzettend k*t voelen als mijn spelers net allemaal formidabel passen hebben.
Gelukkig ben ik dit seizoen al goed bezig. Op dit moment heb ik voor (gokt) 28 miljoen verkocht en 26 miljoen ingekocht. Ik hoop dat de laatste spelers ook snel naar briljant passen poppen.
  maandag 21 juni 2010 @ 11:46:35 #76
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83091931
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik ben het er mee dat dit wel een grote verandering is. Vooral de trainingssnelheid wordt fors aangepast.
Dit gaat veel effect hebben op veel gebruikers. Ik zou me ontzettend k*t voelen als mijn spelers net allemaal formidabel passen hebben.
Gelukkig ben ik dit seizoen al goed bezig. Op dit moment heb ik voor (gokt) 28 miljoen verkocht en 26 miljoen ingekocht. Ik hoop dat de laatste spelers ook snel naar briljant passen poppen.
Ik heb de laatste tijd miljoenen geinvesteerd in top multiskill spelers, die precies niet mee gaan liften met deze verandering. Kortom: Waste of money
Ik ben van pindavlees
pi_83092012
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:32 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik dacht dat balbezit afhing van je middenveld...
Dus dan kom ik ook op %middenveld=%SE
nou ja zo lees ik het dus ook..
pi_83092545
Hmm voor mij maakt het allemaal niet zo veel uit. Mooie is dat ik net wat jonge spitsen heb gekocht ( tussen 18 en 20 jaar ). Hun scoren zit nog onder formi en passen ook nog. Mooi trainen dus
  maandag 21 juni 2010 @ 13:56:49 #79
231633 Xummon
of toch niet?
pi_83096456
1-0 gewonnen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_83106021
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef Xummon het volgende:
1-0 gewonnen
nou de eerste plek nog veroveren.. je hebt er nog mooi zicht op..
  maandag 21 juni 2010 @ 17:22:55 #81
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_83106769
1-1 gelijk tegen nr2. Heeft wel het betere team ten opzichte van mij, zeker na m'n recente transfers, waardoor ik i.c.m. vormcrisis praktisch geen aanval(sratings) meer over heb. Toch was een overwinning niet onverdiend geweest. Beetje jammer alleen dat ik nu op respectievelijk 3 en 6 verliespunten van de nrs 2 en 1 sta, dus het kampioenschap is definitief verkeken..

Komende weken 3x een makkie, dan een uitwedstrijdje (dat op counter gewonnen moet kunnen worden) en tot slot de koploper (en waarschijnlijke kampioen) in eigen huis een pak slaag geven
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  FOK!fossiel maandag 21 juni 2010 @ 20:20:08 #82
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_83114906
Voor mijn idee blijven spelers met deze veranderingen langer hun waarde houden, omdat ze minder snel gaan aftakelen en dat je lang door kan blijven trainen. En dat vind ik wel positief!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:31:21 #83
231633 Xummon
of toch niet?
pi_83142950
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nou de eerste plek nog veroveren.. je hebt er nog mooi zicht op..
zou mooi zijn, maar promotie is niet mijn doel

kan in principe volgende week wel een gaatje slaan met de nummer 3

daarna kijken wat ik ga doen tegen de nummer 4
vervolgens nog 2 botteams waar ik lekker kan piccen en mocht ik daarna nog uitziocht hebben op plek 1 is een mots een overweging!
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:48:37 #84
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83221010
Ik ben van pindavlees
pi_83231502
Fuck, gisteren vergeten een opstelling te maken

Met A-ploeg gespeeld

Dan maar een weekje passen trainen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:44:17 #86
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83231513
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Fuck, gisteren vergeten een opstelling te maken

Met A-ploeg gespeeld

Dan maar een weekje passen trainen
Lekker opgelet
Ik ben van pindavlees
pi_83231542
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:44 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Lekker opgelet
Ja ik zit ziek thuis en gisteren met voetbal en tennis op tv in combinatie met het ellendig voelen dacht ik even niet aan Hattrick
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:47:20 #88
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83231597
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja ik zit ziek thuis en gisteren met voetbal en tennis op tv in combinatie met het ellendig voelen dacht ik even niet aan Hattrick
Hmmz...ziek he, zeg je....

Ook toevallig, tijdens het WK en Wimbledon
Ik ben van pindavlees
pi_83231702
Eergister mijn 2de jeugdscout binnengehaald met de achternaam Prent. Nog 1 te gaan
pi_83231765
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:47 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hmmz...ziek he, zeg je....

Ook toevallig, tijdens het WK en Wimbledon
Pestkop

Maar het gaat met antibiotica nu heel snel een stuk beter dus morgen waarschijnlijk weer aan het werk
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:53:41 #91
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83231782
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Pestkop

Maar het gaat met antibiotica nu heel snel een stuk beter dus morgen waarschijnlijk weer aan het werk
Wacht dan ff lekker tot maandag
Ik ben van pindavlees
pi_83231833
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Wacht dan ff lekker tot maandag
Nee want ik zit in een project en ik kan eigenlijk geen dag missen nu.... dus ik baalde al als een stekker van die griep die later een keelinfectie bleek te zijn
pi_83231838
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Pestkop

Ach lekker uitzieken tot na het WK, laat toch gaan joh
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:56:07 #94
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_83231854
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee want ik zit in een project en ik kan eigenlijk geen dag missen nu.... dus ik baalde al als een stekker van die griep die later een keelinfectie bleek te zijn
Owja...da's wel kut dan. Sterkte goos!
Ik ben van pindavlees
pi_83231879
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ah, das een ander verhaal. Beterschap
pi_83232116
Dank u mannen!
pi_83234122
quote:
Kommentaar skout
Okee, de kandidaat fan dizze wike is 15 jier âld en syn namme is Elbert Ader.

Dizze spiler hat matich Skoaren op dit punt yn syn karriêre. Coach dizze spiler goed en dyn spiler sil syn potinsjaal fan bêst Posysjespul berikke foar datst it wist!

Sille wy him kontraktearje baas?
Eindelijk weer eens een veelbelovend scoutingsrapport. 15j32d is de beste jongen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_83275963
Ik heb eindelijk een wedstrijd met mijn jeugdteam gewonnen! 19 wedstrijden verloren en 1 gewonnen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 12:38:58 #99
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_83321877
Lekker weertje zo (niet) te lezen
pi_83353573
Matchday!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')