Louche verkopers mang. Maar het zijn gewoon beide witte wietsoorten dacht ik. Daarom dat het zoveel op elkaar lijkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik maak geen fa2 sahbi. Dat zei die gozert serieus. En het smaakt ook bijna hetzelfde.
Gaat trainen.quote:
Mensen die niet op zijn tijd zich door een spin laten beffen/pijpenquote:
Weet ik toch.quote:
quote:
Dr. Anders in Groningen. Nja, dat zou inderdaad ook kunnen. Maar je moet dan wel een kats dikke pro zijn wil je het verschil proevenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Louche verkopers mang. Maar het zijn gewoon beide witte wietsoorten dacht ik. Daarom dat het zoveel op elkaar lijkt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die rechtse is tien keer knapper dan Voe.
quote:
Dat is echt kankernastyquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet op zijn tijd zich door een spin laten beffen/pijpen.
[ afbeelding ]
Ja, er worden even nasty gifjes in de WOS SC geplaatstquote:
quote:
Ik ben keihard aan het lollenquote:
DAT IS EEN FUCKING MANNENHANDquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, er worden even nasty gifjes in de WOS SC geplaatst
[ afbeelding ]
DEZE MANquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou ook best eens iemand willen neuken terwijl ik een FUCKING Power Rangers helm opheb. Geheime fantasie. Onthou 'm, voor het geval iemand je ooit vraag voor een miljoen euro wat de geheime fantasie van Skylark is.
Ik heb ze vervangen met de bijbehorende quotes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef Bragi het volgende:
Jap, ik zou wat gifjes weghalen als je niet geband wil worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |