www.dirpy.comquote:
Dankequote:
ik weet niet waar het vandaan komtquote:
Spanningen, Maisnon, spanningen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik weet niet waar het vandaan komt
Ik heb nooit echt puistjes gehad maar af en toe echt zo'n totaal random, en nu nog steeds. nu dus eentje in mn nekwhat the f
Mmm ja. Soms heb je dat weleens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik weet niet waar het vandaan komt
Ik heb nooit echt puistjes gehad maar af en toe echt zo'n totaal random, en nu nog steeds. nu dus eentje in mn nekwhat the f
Nah, zo enorm lekker is ze niet. Vooral door de make up en styling lijkt het wat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef MouzurX het volgende:
Die Voe aanbidders zijn wel heel erg zeg![]()
Ja ze is enorm lekker en leuk, maar sommige lijken echt stalkers hoe ze posten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, zo enorm lekker is ze niet.
Ik heb weleens knappere mensen gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:40 schreef MouzurX het volgende:
Die Voe aanbidders zijn wel heel erg zeg![]()
Ja ze is enorm lekker en leuk, maar sommige lijken echt stalkers hoe ze posten
Jij mag ook niet komen, hoor. Je kan toch niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik maak de uitnodigingen niet.
Ik mag niet komen. Maar ik kan ook niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij mag ook niet komen, hoor. Je kan toch niet.
Inderdaad, het is allemaal een beetje pointless.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedenk me telkens hoe dom ik het vind dat hordes mensen puur om het uiterlijk van een of ander 14 jarig meisje helemaal obsessed over haar zijn, en dat dat gewoon niet realistisch is enzo
Maar onbereikbare mensen knap vinden en helemaal obsessed zijn, zijn 2 verschillende dingen he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik bedenk me telkens hoe dom ik het vind dat hordes mensen puur om het uiterlijk van een of ander 14 jarig meisje helemaal obsessed over haar zijn, en dat dat gewoon niet realistisch is enzo
Maar dan bedenk ik me dat ik ook genoeg onbereikbare mensen heel knap vind. Dus vooruit dan maar
Dat is ook wel weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar onbereikbare mensen knap vinden en helemaal obsessed zijn, zijn 2 verschillende dingen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |