quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben weg, ff lekker de stad in en dan neerploffen op een terras
staat nog bij de garage moet hem morgen ophalenquote:
nopequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef ReWout het volgende:
Stappen in roermond? Is er dan nu een nieuwe goeie uitgaansgelegenheid erbij gekomen ofzo?
We lijken we een match zelfde humor beide suzukiquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik heb ook een suzuki
alto dan wel
ahwquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:03 schreef huize het volgende:
[..]
We lijken we een match zelfde humor beide suzuki
Ow wacht ik heb een vriendin
Ghehe. Club Soho is alweer failliet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef ReWout het volgende:
Stappen in roermond? Is er dan nu een nieuwe goeie uitgaansgelegenheid erbij gekomen ofzo?
oh? vraag me af waarom er bij ons op het werk dan nog voor geadverteerd word..?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ghehe. Club Soho is alweer failliet.
deal!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef huize het volgende:
Sorry, 'k zal je op de reservelijst zetten goed?
lolquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef huize het volgende:
[Jambers]Dit is huize overdag een mensschuwe arbeider met onfrisse adem maar als hij eenmaal thuis arriveert ontpopt hij zich tot een ware on-line Bro.[/jambers]
vaderdagquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Boh vaderdag cadeau kopen... zo geen zin.
Massage nodig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol
bwuuuh ik moet over een uur trainen, maar ik heb echt zo geen zinen nog steeds nekpijn
maar kan morgen en zaterdag ook al niet gaan...
Wat hebben jullie toch allemaal tegen mij ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef huize het volgende:
Argo ben je aan het opletten hoe dat ging!
Een reserve date met potentie zonder dat ze mn lelijk hoofd maar uberhaupt heeft gezien!
Ik vind het maar onzin, maar broeder moest er over beginnen, dus nu moet het wel..quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
vaderdag
ik moest vandaag verjaardags cadeau's kopen voor een goede vriendin. dat wel wel leuk!
wij doen daar niet aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het maar onzin, maar broeder moest er over beginnen, dus nu moet het wel..
eigenlijk wel ja, maar moet maandag pas weer naar de therapeutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |