voor shoppen maak je altijd tijd! duh!quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook shoppen, heb nieuwe schoenen nodig![]()
Heb et alleen thuis ook zo druk
Sorry hier ben ik!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:58 schreef Tassiepassie het volgende:fridaynight is not the same without 1 persoon die maar niet reageert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude muntjes van 7even?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
voor shoppen maak je altijd tijd! duh!
oh wacht, jij bent geen vrouw...
al had ik het niet over shoppen, maar over t feit dat ik nog een keer moet gaan stappen in heerlen voor eind juli
jup 7even jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Oude muntjes van 7even?
Maja ik ben 1 van de zeldzame mannen die het geen straf vind om te winkelenik ben alleen erg druk met vanalles
Dan ga je vrijdag of zaterdag toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jup 7even jamoet nog steeds gaan,, aaah nu wil ik vanavond, maar moet morgen vroeg op
tijd maken dan
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:06 schreef Ivo1986 het volgende:
Oh nee, ik ben zaterdag vanaf half2 in de voetbalkantinezal wel lopend naar gaan denk ik
Nee, "huis" moest er nog tussen, zal wel laat en veel bier worden denk ikquote:
Ik ben morgen in Heerlen te bevinden, dus wees gewaarschuwd!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan ga je vrijdag of zaterdag toch?
Misschien dat ik zaterdag weer in in Heerlencentrum ben.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Heerlen te bevinden, dus wees gewaarschuwd!
Argo heeft nog aan mijn uitspraak van een xaantal topics geleden gedacht. Die van de tandloze hoek voor 25 euriesquote:
vrijdag ga ik stappen in roermond, en zondag ochtend moet ik werken, dus zaterdagavond maak ik het niet laatquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:05 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dan ga je vrijdag of zaterdag toch?
Misschien dat ik zaterdag weer in in Heerlencentrum ben.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Argo heeft nog aan mijn uitspraak van een xaantal topics geleden gedacht. Die van de tandloze hoek voor 25 euries
Pics?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:01 schreef postmortum het volgende:
ik heb een nieuwe auto gekocht , een seat ibiza uit 1999
Niet voor mij, ik word bang als ik de kreukelzones van de Ka zie, blijft niet veel van overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |