De vrouwelijke variant denk ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgens mijn zus is Cool water niks. En volgens friekin_ gebruiken de breezah's dat!
 want die vind ik ook niet lekker
 want die vind ik ook niet lekker 

Dan zijn ze gewoon aan het werk. Zeg gewoon naar wat voor soort geur je opzoek bent en die zijn gelijk behulpzaam en je hebt een goede reden om een gesprek aan te knopen. Vraag gewoon wat vrouwen wel kunnen appreciëren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben bang voor vrouwen weet je niet meer ?

Ja inderdaad, heet volgens mij Hugo Boss van Hugo Bossquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb ook Hugo Boss maar er staat geen specifieke benaming ofzo op.
Is zo'n grijs doosje.

Ik leer hier nog eens watquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heet volgens mij Hugo Boss van Hugo Boss

Vaak zijn de dames ook wat te oud voor Argo, dus nergens om bang voor te zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon aan het werk. Zeg gewoon naar wat voor soort geur je opzoek bent en die zijn gelijk behulpzaam en je hebt een goede reden om een gesprek aan te knopen. Vraag gewoon wat vrouwen wel kunnen appreciëren.

Hmm dat word wel spannend, ik uhm houd het voor gezien! TEAM ROCKET!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn ze gewoon aan het werk. Zeg gewoon naar wat voor soort geur je opzoek bent en die zijn gelijk behulpzaam en je hebt een goede reden om een gesprek aan te knopen. Vraag gewoon wat vrouwen wel kunnen appreciëren.

Dat maakt niet zoveel uit, gewoon beetje feeling krijgen om zo met vrouwen om te gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Vaak zijn de dames ook wat te oud voor Argo, dus nergens om bang voor te zijn

Hmm klopt ik kreeg wel een kusje of 2 op mijn wang van zon meid! Uit mijn klas ook nog de mooiste van de klas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, gewoon beetje feeling krijgen om zo met vrouwen om te gaan.
 Maar ik was bang, en ik raakte half in paniek! Ik moet hier serieus iets aan doen...
  Maar ik was bang, en ik raakte half in paniek! Ik moet hier serieus iets aan doen...  

Ik snap niks van parfum, ik weet niks van parfum, en ik zal er ook nooit wat van weten vrees ikquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Correctie, hij heet Hugo Boss Bottled.
Google helpt me soms

Ja dat zal 'm wel zijn dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heet volgens mij Hugo Boss van Hugo Boss

Naam is gecorrigeerdquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja dat zal 'm wel zijn dan.
Verder ben ik niet zo heel erg van de parfums, ik koop vrijwel altijd dezelfde, die Hugo Boss dus.
 Hugo Boss Bottled
 Hugo Boss Bottled

Pics!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja dat zal 'm wel zijn dan.
Verder ben ik niet zo heel erg van de parfums, ik koop vrijwel altijd dezelfde, die Hugo Boss dus.
Je bent welkom! Je pikt tenminste geen chickies in!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik snap niks van parfum, ik weet niks van parfum, en ik zal er ook nooit wat van weten vrees ik
Ja, ik ben een slechte homo....

quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Je bent welkom! Je pikt tenminste geen chickies in!

Acqua di gio was ook in de aanbieding!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die geuren pik je er zo uit.

In mijn optiek dragen teveel mensen dat, ik draag liever een geur waar niet iedereen mee rondloopt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Acqua di gio was ook in de aanbieding!

Dat is de limmited edition, of hij verschilt met de gewone en dus alleen het doosje een update heeft gekregen weet ik niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:14 schreef Argo het volgende:
http://www.iciparisxl.nl/(...)lder-2010/index.html
Is dit niet de bovenste ?

Thnxquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Je bent welkom! Je pikt tenminste geen chickies in!

Haha dan ben jij welkom!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnx
En daar hoef je je idd niet druk om te maken nee

Idd, ik ben wanhopig ik moet mijn laatste redmiddelen gaan checken!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |