quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:50 schreef huize het volgende:
Gelukkig geen tv op het werk. Kan ook niet echt even alles stilzetten om een 90 minuten niks te doen. Loopt alles vast. Lang leven de radio!
Zo drink ik ook wel, maar gewoon een gigantisch feestquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Mensen die een excuus nodig hebben om te zuipen.
Ik doe er niet aan mee! Alhoewel ik hier een slaatje uit kan slaan, als ik dan ook ga feesten en zon meid versier! Dan is het wel een win win situatie voor mij. *denkt na*quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo drink ik ook wel, maar gewoon een gigantisch feest! Heel NL op zijn kop
Zuchtquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee! Alhoewel ik hier een slaatje uit kan slaan, als ik dan ook ga feesten en zon meid versier! Dan is het wel een win win situatie voor mij. *denkt na*
GO NEDERLAND!
Dus ik moet het niet plannen ? En gewoon uitvoeren als ik eens iemand leuks zie, argh de druk ik ga eraan dood. Dan ga ik maar zwemmen...quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef huize het volgende:
[..]
Zucht![]()
Hoe meer je het plandt hoe geforceerder je word en hoe meer je gaat falen. Babbel gewoon leuk met in je achterhoofd geen intenties tot een date. Laat het lekker lopen en als het dan klikt werk dan naar je doel. Leg je lat niet te hoog uiterlijk is niet alles. (moet natuurlijk ook geen draak zijn)
edit is plannen vervoegt nou plant of pland ?
Welke aanbiedingen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Argo het volgende:
En morgen maar hopen dat mijn parfum er is anders loop ik de aanbieding mis, winkels en niks op voorraden hebben!
de vrouwen versie daarvan is lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Paco Rabanne black XS 28 euro voor 100ml!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef huize het volgende:
Gezicht ga je zondag nou naar de opendag?
Dat is zeker waar. Je moet je gewoon eens goed laten adviseren, gewoon naar zo'n zaak gaan en die vrouwen voor je laten lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak, niet elk reukje is lekker op elke huid..
Ik ben bang voor vrouwen weet je niet meer ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Je moet je gewoon eens goed laten adviseren, gewoon naar zo'n zaak gaan en die vrouwen voor je laten lopen.
Volgens mijn zus is Cool water niks. En volgens friekin_ gebruiken de breezah's dat!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Ivo1986 het volgende:
Cool water - Davidoff
Classic - Hugo Boss (grijs doosje weet niet of die een aparte naam heeft)
Soul - Hugo Boss
Dat zijn de 3 belangrijkste in mijn assortiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |