50 euro breken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Crientj het volgende:
Beesies!
Ik vind het nog niet leuk dat er mensen zijn die het aandurven om iets van <3 euro te kopen om hun 50 euro briefje mee te breken. o.O
Ja. Halen ze snel iets; is het eindbedrag iets van 1,2 euro ofzo. En dan komen ze met een briefje van 50 aan.quote:
ja hier ook, en altijd een haast hierquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ja. Halen ze snel iets; is het eindbedrag iets van 1,2 euro ofzo. En dan komen ze met een briefje van 50 aan.
Vraag je ze of ze kunnen pinnen. Eigenlijk altijd nee als antwoord; omdat ze dat briefje in briefjes van 20/10/5 willen hebben.
Hoe doe je dat in godsnaamquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Paar dagen terug bij ons voor ¤800 aan tandpasta gestolen
3 Polenquote:
Echt, of is dit weer een slechte polen-grapquote:
Nee, serieus!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Echt, of is dit weer een slechte polen-grap
Ik weet 't, maar als ik ze weg probeer te halen komt er een pop-up waarin staat dat ik maar 30 afbeeldingen in mijn OP mag hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:51 schreef Brammie1 het volgende:
Plaatjes uit de OP doen het niet meer!
Maandje terug ongeveer heeft een vrouw hier ook voor 500 euro proberen te gappen. Moet je dus nagaan, 500 euro aan boodschappen in 1 winkelwagentje...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
Paar dagen terug bij ons voor ¤800 aan tandpasta gestolen
Hoe loods ze zon karretje door de kassa heen danquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:00 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Maandje terug ongeveer heeft een vrouw hier ook voor 500 euro proberen te gappen. Moet je dus nagaan, 500 euro aan boodschappen in 1 winkelwagentje...
Ze is uiteindelijk weggereden met de auto, collega net op tijd kenteken opgeschreven en is ze later door te politie teruggevonden in Doorn. Uiteindelijk heeft ze alles terug moeten brengen onder politie-begeleiding.
Ik zit me het zelfde af te vragenquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe loods ze zon karretje door de kassa heen dan
Ze was met een trucje door de ingang weer naar buiten gegaan, wat die collega dus vervolgens zag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe loods ze zon karretje door de kassa heen dan
gewerkte uren + tvt uren = werkelijke gewerkte uren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar als ik ze weg probeer te halen komt er een pop-up waarin staat dat ik maar 30 afbeeldingen in mijn OP mag hebben.
Het zijn er nu dus 82 en ik kan ze moeilijk allemaal gaan weg halen.
Misschien kan een modje dit wel doen?
Welke posten, behalve 'GEWERKT', moet je nou optellen om tot je totaal aantal gewerkte uren te komen (bij een all-in loon).
M'n ASM heeft het uitgelegd maar ik snap er nog steeds vrij weinig.
Mijn loonstrookjes zijn echt een ramp.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:26 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
gewerkte uren + tvt uren = werkelijke gewerkte uren.
Je hebt ook trainingen voor vullen. Ja echt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:21 schreef Banaapies het volgende:
Ik begin volgende week met werken bij de AH. Ik heb gesolliciteerd als "vulploegmedewerker". Maar de eerste dag moet ik eerst worden ingeschreven, dit in verband met de verzekering ofzo. En daarna moet ik een computer training (?) afleggen. Wat houd dit in? Enige wat ik kon bedenken is dat het voor de kassa is.
Stom natuurlijk dat ik dat niet meteen heb gevraagd, maar bedacht het me later pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |