quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als jij je tetten wilt posten
Ja dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
Wel knap dat die nieuwe keeper nog BIJNA die penalty houdt!
Ja nou, ik kon het toch proberen?quote:
Wel onder een spoiler dan graag!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik kon het toch proberen?
Erik, Cat en ik vinden dat heul niet erg hoor
quote:
Heb ik ze gezien? Enlighten me?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Is het zo erg ja!? Jij hebt ze al gezien natuurlijk
Vertel!
Nou, ik denk je hebt in Landal vast wel een glimp opgevangenquote:
Ll sliep met z'n spijkerbroek aan omdat ie niet in z'n ondergoed naast die dames wilde liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]Is het zo erg ja!? Jij hebt ze al gezien natuurlijk
Vertel!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll sliep met z'n spijkerbroek aan omdat ie niet in z'n ondergoed naast die dames wilde liggen, denk je echt dat ie z'n tetjes wel heeft laten zien
![]()
?
We sliepen alledrie braaf in shirtjes en broeken en hebben niet samen gedouched.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik denk je hebt in Landal vast wel een glimp opgevangen
Maar dat valt tegen mee zo te lezen?
Daar zie je wel tetjes, maar niet de mijnequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
*gaat fotoemmer nazoeken op trapgatfoto's*
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ll sliep met z'n spijkerbroek aan omdat ie niet in z'n ondergoed naast die dames wilde liggen, denk je echt dat ie z'n tetjes wel heeft laten zien
![]()
?
Ja, eh, jammer dat je post wordt ontkracht door Greysquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
We sliepen alledrie braaf in shirtjes en broeken en hebben niet samen gedouched.
Dus sorry
Ew! Stelletje viezeriken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
We sliepen alledrie braaf in shirtjes en broeken en hebben niet samen gedouched.
Dus sorry
Ook die zijn met kleren, bespaar je de moeitequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
*gaat fotoemmer nazoeken op trapgatfoto's*
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zie je wel tetjes, maar niet de mijne
Het is ook allemaal zo VERWARREND!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee? Nergens op de foto's?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, die Greys liet ze aan iedereen zien, of we het wilden of niet.quote:
quote:
Ja eh, dat jij nou nog zo jong en onschuldig bent dat je niet doorhad dat je inkijk had...quote:
Ho ho ho! Ik was die ene die heel de tijd haar hand voor d'r deeeecoletteeeee had heur, toen jullie van bovenaf stonden te paperazziënquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die Greys liet ze aan iedereen zien, of we het wilden of niet.
Ja en mij niet even waarschuwen, lekker ben jijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho ho! Ik was die ene die heel de tijd haar hand voor d'r deeeecoletteeeee had heur, toen jullie van bovenaf stonden te paperazziën
Eén voor allen, allen voor mij!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja en mij niet even waarschuwen, lekker ben jij
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho ho! Ik was die ene die heel de tijd haar hand voor d'r deeeecoletteeeee had heur, toen jullie van bovenaf stonden te paperazziën
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, dat jij nou nog zo jong en onschuldig bent dat je niet doorhad dat je inkijk had...
Ja, leuk is datquote:
Zonnestraaltjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Landal. Those were the days!
And look at us now!![]()
Ik durf niet te kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Landal. Those were the days!
And look at us now!![]()
Wanneer is je vent weer eens een paar dagen weg?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat![]()
Het is warm op mijn slaapkamer
Geen gekleurd Lidl drankje?quote:
Nou, vrijdag en zaterdag dus, maar dat hebben we al opgelostquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is je vent weer eens een paar dagen weg?
Dan mag je in mijn koeleook warme slaapkamert!
GOFFER, ik deed lief tegen je ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik nam aan dat de foto's wat beter geschoten zouden worden
Wel opletten: Niet alle blauwe flesjes zijn waterquote:
Wat dat lief?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GOFFER, ik deed lief tegen je ja!![]()
* foto gaat uploaden waarbij je NOG meer tet ziet *
Aw!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat zo'n tof weekend. Misschien (waarschijnlijk) de tofste FOK!meet die ik gehad heb.
Mijne ook denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dat zo'n tof weekend. Misschien (waarschijnlijk) de tofste FOK!meet die ik gehad heb.
HEYquote:
Tof gezelschap, natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik nam het voor je op en zei dat je onschuldig en jong was toch?quote:
You know you love us, xoxoquote:
Ik ben 22, dat onschuldige is er al lang af, vrees ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik nam het voor je op en zei dat je onschuldig en jong was toch?
QFTquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
You know you love us, xoxo![]()
Ik zal een keer wat te koop zetten!
Tafel dekken FTW! Met rammelende eieren!quote:
*Zucht*quote:
Eindelijk telt dit subforum écht mee!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
![]()
V&A heeft eindelijk zijn eigen dramaqueens
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tafel dekken FTW! Met rammelende eieren!
Dat was natuurlijk vast oefenen voor al die zondagochtenden met haar kinderen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tafel dekken FTW! Met rammelende eieren!
Dattem! En goede muziekquote:
Heeft Cat kinderen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk vast oefenen voor al die zondagochtenden met haar kinderen.
Maar dat benne poezetetten. Ik had mensentetten verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Zucht*
[SC #52]T.K. T.E.A.B. Oranje Bavaria Jurkje
Speciaal voor jou opgezocht en je kijkt niet eens.
Zolang jij de koffie niet zet komt dat helemaal goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk vast oefenen voor al die zondagochtenden met haar kinderen.
JJH en ik hadden het over jou. *wijst*quote:
Ik weet wel ietsiemand die we te koop kunnen zetten!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
You know you love us, xoxo![]()
Ik zal een keer wat te koop zetten!
Die van mij zat tenminste nog in de pot. Al knapte het glas zowat, maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang jij de koffie niet zet komt dat helemaal goed.![]()
Al was mijn koffie actie van vandaag nog minder briljant te noemen.
Goed volume ookquote:
Ik heb zo'n apparaat dat niet doorloopt als de pot er niet onder staatquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang jij de koffie niet zet komt dat helemaal goed.![]()
Al was mijn koffie actie van vandaag nog minder briljant te noemen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel ietsiemand die we te koop kunnen zetten!
Maar jij snapte de poezetetten niet. Toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat benne poezetetten. Ik had mensentetten verwacht.
Ja joh!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH en ik hadden het over jou. *wijst*
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wel ietsiemand die we te koop kunnen zetten!
Weet je waar ik gister achter kwam! Mijn ouders hebben zo'n ouderwetsche koffiezetter met een ingebouwd wweegschaaltje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaat dat niet doorloopt als de pot er niet onder staat
HEBBEN!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaat dat niet doorloopt als de pot er niet onder staat
Dat moet JIJ weten toch Cat!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij snapte de poezetetten niet. Toch?![]()
Snap je mensentetten ook niet zo goed dan schat?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij snapte de poezetetten niet. Toch?![]()
Snap je mensentetten ook niet zo goed dan schat?
Ik denk dat je niet mag mopperen als er nog een tientje of twee voor word neegelegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie? (okee, ik kan een gok doen
)
En voor hoeveel denk je dat je bij moet leggen iemand hem koopt?
Ah, jouw koffiezetkwaliteiten zijn dus erfelijk. Menig H is jou al voorgegaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je waar ik gister achter kwam! Mijn ouders hebben zo'n ouderwetsche koffiezetter met een ingebouwd wweegschaaltje.Helemaal fool & JJH proof.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH en ik hadden het over jou. *wijst*
Als je maar onthoudt dat als je wijst je met 3 vingers naar jezelf wijstquote:
Ik heb geen idee. Onze relatie is puur en onschuldig.quote:
weegschaaltje???quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je waar ik gister achter kwam! Mijn ouders hebben zo'n ouderwetsche koffiezetter met een ingebouwd wweegschaaltje.Helemaal fool & JJH proof.
Ik denk dat je dan in je handjes mag knijpen iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik denk dat je niet mag mopperen als er nog een tientje of twee voor word neegelegd.
Dat word een grote party bij DML thuis!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
jullie gaan te snel om bij te houden op de telefoon.
eind juli is mijn vent drie dagen weg en mijn mams is ook op vakantie
Fijn dat je ons daar even op wijst.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Als je maar onthoudt dat als je wijst je met 3 vingers naar jezelf wijst
Daar geloof ik niks vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Onze relatie is puur en onschuldig.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, jouw koffiezetkwaliteiten zijn dus erfelijk. Menig H is jou al voorgegaan.
Ik zat even vol enthousiasme m'n haarkleur te bewijzen, ik moest het serieus even doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Als je maar onthoudt dat als je wijst je met 3 vingers naar jezelf wijst
Ja, zonder filet american, brie, pate, drank etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat word een grote party bij DML thuis!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
Ik zat even vol enthousiasme m'n haarkleur te bewijzen, ik moest het serieus even doen.
Eerst kiepel je er water in, daar staan streepjes op dus weet je precies hoeveel je nodig heb. Dan zet je dat reservoir terug en dan staat er in een venstertje voorop een streepje, en dan kun je filterkoffie erin schept zakt dat streepje en als ie dan precies in het midden staat zit er genoeg koffie in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
weegschaaltje???![]()
[..]
Ik denk dat je dan in je handjes mag knijpen idd
Met een beetje coke en een paar pilletjes komen we er ook wel hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zonder filet american, brie, pate, drank etc.
zeg!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
omg, dat is echt voor blonde mensen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst kiepel je er water in, daar staan streepjes op dus weet je precies hoeveel je nodig heb. Dan zet je dat reservoir terug en dan staat er in een venstertje voorop een streepje, en dan kun je filterkoffie erin schept zakt dat streepje en als ie dan precies in het midden staat zit er genoeg koffie in.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik zat even vol enthousiasme m'n haarkleur te bewijzen, ik moest het serieus even doen.
Maar die is er dan niet!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
zeg!
mijn meneer mag dat allemaal wel
Ja, maar die is dan dus weg he schatquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
zeg!
mijn meneer mag dat allemaal wel
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat een kutfeestquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan is het wel in huis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar die is dan dus weg he schat![]()
Ik wist niet dat zwangerschapsdementie al zo vroeg begon
Goed idee, ga ik ook doen. Trust allen!quote:
Halloooo!quote:
ohquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
maar dan is het wel in huis.
wel aardig blijven doen he
Trusten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen. Trust allen!
Het begint wel een beetje op te vallen nuquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen. Trust allen!
misschien moet je eens douchenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje op te vallen nu![]()
Haaaaai GreysePopje en Tombolala
Taart van DML.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee niet met de taart gaan dreigen!
oh ik weet nu al welke film je zit te kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Wat een rotfilm, Sweet November.
Ik wil een happy ending!
Ik had al gekeken hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
JJH, ik heb de poten van de koei-eend voor je getekend
ja beetje jammer welquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Wat een rotfilm, Sweet November.
Ik wil een happy ending!
Ja, die dagen dat je meneer weg is dusquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
de eerst volgende taart is pas met een kraamfeest denk ik. of jullie moeten een geweldige gelegenheid hebben.
Dat zegt ze. Snuggere!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ik weet nu al welke film je zit te kijken
als jij komt bak ik wel een taart met tettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die dagen dat je meneer weg is dus
Dat gaat echt zo'n typisch ik-ben-16-17-18-en-ik-ben-voor-het-eerst-een-weekend-alleen-thuis-zonder-mijn-ouders-feest worden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die dagen dat je meneer weg is dus
ja maar ik weet welke ze bedoelt, ook al kijk ik die films nietquote:
Die heb ik nog nooit gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
als jij komt bak ik wel een taart met tetten
Gebit heb je nergens voor nodig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Taart van DML.
M'n gebit was er iets minder happy mee.
Nu snap ik wat je bedoelt, maar het stond er best dom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik weet welke ze bedoelt, ook al kijk ik die films niet
maar dat einde was geweldig, zit de hele huiskamer te snotteren
ik was ook al de enige die moest lachen bij het einde van The Mist, er is iets mis met mij![]()
Maar wat was ie lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Taart van DML.
M'n gebit was er iets minder happy mee.
Wel eens ooit tetten met taart? En zo ja, zijn daar foto's van voor Ll en JJH?quote:
Elies heeft ooit es een tietentaart gehadquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel eens ooit tetten met taart? En zo ja, zijn daar foto's van voor Ll en JJH?
Eh...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel eens ooit tetten met taart? En zo ja, zijn daar foto's van voor Ll en JJH?
ja ik weet hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu snap ik wat je bedoelt, maar het stond er best dom.
Nee hoor, geen rel ofzowquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
Is het nog noodzakelijk zuruck zu kieken?
Nee, maar er was ook geen ofzowquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
er hoeft geen rel te zijn om terug te lezen toch
Trustquote:
Slaap lekker!quote:
mmmmquote:
Is dat die ene met die freaky maniakale blik voordat ie een vrije trap neemtquote:
Dat vond ik eerst ook ja maar hij was vanavond behoorlijk sympathiek.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat die ene met die freaky maniakale blik voordat ie een vrije trap neemt? Z'n lichaam is een
. Zijn hoofd een
.
Hij heeft zn broekje wel laag hangenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst ook ja maar hij was vanavond behoorlijk sympathiek.
Ik denk het niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
Welnee dat lijkt maar zo omdat hij zo gespierd is.
wat ga je zingen?quote:
Nee, ik ga in het publiek zitten.quote:
Ikke tweesiequote:
Dank jequote:
Dank jequote:Op donderdag 17 juni 2010 07:55 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh iedereen, en nog maar dagje beterschap dan Kally
Ja dat is het, ik heb gelukkig nog zo'n airco/blazer ding met timer wat ik nog even uurtje laat blazen als ik m'n bed in duikquote:
O die heb ik ook nogquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is het, ik heb gelukkig nog zo'n airco/blazer ding met timer wat ik nog even uurtjes laat blazen als ik m'n bed in duik
Ff lekker aanzetten dan. Al helpt zo'n blazer niks voor temperatuur is toch een beetje circulatie wel lekker en voelt het koel aanquote:
Ogen openhoudenquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:54 schreef Ml-etje het volgende:
vraag me nu al af hoe ik de komende avonden wakker blijf
![]()
Morgen heb je Ll om je wakker te houden toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:54 schreef Ml-etje het volgende:
vraag me nu al af hoe ik de komende avonden wakker blijf
![]()
Dan mis ik al het lekkersquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Morgenavond gewoon om 20:00 onder de wol Ml
Ehquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen heb je Ll om je wakker te houden toch?
Slaap maar lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
Dank jullie wel allemaal, het is idd. beter uit te houden nu, en nu slapen![]()
Ga je niet naar the City Drink dan?quote:
Hopelijk knap je wat opquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
Oh kwartje valt ben ook nog maar net wakker héquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je niet naar the City Drink dan?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
Oh, okee, ik dacht eigenlijk dat jij ook zou gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh kwartje valt ben ook nog maar net wakker hé
Nee wij gaan bbqen en Ll Greys en Gb gaan met z'n drietjes.
Neehoor, was ik aanvankelijk wel van plan maar eigenlijk hadden degenen met wie ik zou gaan meer zin om te gaan bbqen na al een week kantoortijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Oh, okee, ik dacht eigenlijk dat jij ook zou gaan
Oh ik dacht dat je sowieso wel ging met collega's?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh kwartje valt ben ook nog maar net wakker hé
Nee wij gaan bbqen en Ll Greys en Gb gaan met z'n drietjes.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:00 schreef Kally het volgende:
quote:
Neehoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je sowieso wel ging met collega's?
quote:
Behalve vermoeiend zijn die dingen standaard te vol en te smerigquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Treinen is vermoeiend. Ik snap niet hoe ik het vol heb kunnen houden drie jaar lang
. Nu het eind van mijn reisdagen in zicht is heb ik er zo'n GODSGRUWELIJKE hekel aan gekregen dat het echt niet leuk meer is
. Vooral niet als je al de hele week om 6 uur op bent om vroeg in Utrecht te kunnen zijn
.
C.....ioehoequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neehoorheb maar 1 collega die van de leeftijd is dat ze daarheen gaat
quote:
Pfff doe dan een heel anderequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen dan wel wat vet op z'n borst en z'n hoofd ingewisseld door een andere, maar verder mag hij er zijn
quote:
knip je die...er dan ff uit?quote:
Klopt. Vooral in de spits, en dat is precies de tijd dat ik moet reizen deze periodequote:Op donderdag 17 juni 2010 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Behalve vermoeiend zijn die dingen standaard te vol en te smerig
Dus je vind alleen zn buik lekker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen dan wel wat vet op z'n borst en z'n hoofd ingewisseld door een andere, maar verder mag hij er zijn
quote:
Waarquote:
Nee hoor, goed lezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je vind alleen zn buik lekker?
Het gevreesde 'post hier lekkere voetballers' topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar?! Al kan ik dat hier op de uni natuurlijk niet echt bekijken
...
Ge-tvp-knoptquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het gevreesde 'post hier lekkere voetballers' topic
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, goed lezenAlleen iets meer vet op de borst, verder een goddelijk lichaam
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ge-tvp-knopt. Voor vanavond [ afbeelding ].
En zn hoofd wil je ook inruilen tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, goed lezenAlleen iets meer vet op de borst, verder een goddelijk lichaam
Dat hoort erbij tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je moet alleen de trieste mannenjongensreacties wegdenken die kerels van 40 posten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zn hoofd wil je ook inruilen tochEn verder zie je alleen zn buik
Kerels van 40 kunnen ook sexy zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je moet alleen de trieste mannenjongensreacties wegdenken die kerels van 40 posten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kerels van 40 kunnen ook sexy zijn![]()
.
40+ mannen uit 1985??? Ik snappumnietquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze posten 40+ mannen uit 1985Verder is 40 prima
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
40+ mannen uit 1985??? Ik snappumniet
Misschien mannen die in 1985 40 waren. En nu dus 60? Zo vatte ik 'm op.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
40+ mannen uit 1985??? Ik snappumniet
Dat is toch die man die bij die man met die pijp hoort?quote:
quote:
Neuj, dan was het binnenholtquote:
Toffels op 't moment, maar daar is het eigenlijk al te warm voor want ik heb nu al zweetvoeten.quote:
lang wakker al (op mn vrije dagquote:
Dat haalde ik er dan nog net wel uitquote:
Bugs mee opsporen. Debugger dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat haalde ik er dan nog net wel uit
Maar wat is het?
Ik was om 9:30 wakker, ook op een vrije dag. Maar ik probeer een beetje vast te blijven hangen in een 'normaal' ritme. Heb de komende weken geen zin om iedere keer als laatste om 12u wakker te worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lang wakker al (op mn vrije dag)
Ah okquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bugs mee opsporen. Debugger dus
Dit zijn ook verkapte Dr. Watson venstertjes:
[ afbeelding ]
Jij Nico!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de wekker gezet op half 10, maar om 10 uur schrok ik wakker van de deurbel.
En dan heb ik dus direct koppijn![]()
Dus zo eerst nog maar een bakkie koffie en dan ga ik de kozijnen in de badkamert maar vast schuren en de stuclaag insmeren met een hechtprimer.
Oh, ik kan er ook niet tegen als ik me verslaap en dan dus "ineens" eruit moet enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de wekker gezet op half 10, maar om 10 uur schrok ik wakker van de deurbel.
En dan heb ik dus direct koppijn![]()
Dus zo eerst nog maar een bakkie koffie en dan ga ik de kozijnen in de badkamert maar vast schuren en de stuclaag insmeren met een hechtprimer.
quote:
Lekker vrouwtjes betastenquote:
Whehehe, ik ben alles-in-eenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En van de week was ze ook al Rob met het wuivende onkruid
quote:
Je had heel lekker ontbijt gemaakt voor ons toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben alles-in-een![]()
Nu nog een Jamie Oliver en dan ben ik wel tevreden
Jaaaaa, dawiljijniewetuhquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb jij met Cat en mij gedaan na die 2 flessen Safari?
Uiteraard, het was Oot Kwiesienquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je had heel lekker ontbijt gemaakt voor ons toch?
De klusskills van Nico, de tuinskills van Rob, de kookskills van Jamie, en de looks van Simone. Dan zou je wel bijnnnnnna de perfecte vrouw zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ik ben alles-in-een![]()
Nu nog een Jamie Oliver en dan ben ik wel tevreden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa, dawiljijniewetuh![]()
* webcam uit ceiling cat haalt
bijna?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De klusskills van Nico, de tuinskills van Rob, de kookskills van Jamie, en de looks van Simone. Dan zou je wel bijnnnnnna de perfecte vrouw zijn
tenzij ze ook de leuter van een van de eerste drie heeftquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De klusskills van Nico, de tuinskills van Rob, de kookskills van Jamie, en de looks van Simone. Dan zou je wel bijnnnnnna de perfecte vrouw zijn
Mien Dobbelsteen erbij gooienquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik mis nog de poets- en was- en strijkskills
We zijn weer op niveau hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tenzij ze ook de leuter van een van de eerste drie heeft
Ja, door Zwabber komt hetquote:
Jij bent weer aan het SC-slopen hm?quote:
Hij mist onsquote:
quote:Volgens PVV-leider Geert Wilders blokkeert het CDA een kabinet van VVD-PVV-CDA. Verhagen houdt namelijk vast aan zijn weigering om met de andere partijen te onderhandelen. "Het CDA trekt gewoon de stekker eruit", concludeert Wilders.
Volgens Wilders wordt een rechts kabinet 'heel moeilijk, zo niet onmogelijk'. Dit zei hij naar zijn gesprek donderdagochtend met informateur Rosenthal. Verhagen was eerder op de ochtend al bij Rosenthal langs geweest. Rutte zal rond 11:30 uur zijn gesprek hebben.
Later vandaag zal Rosenthal een persconferentie beleggen. Waarschijnlijk wordt er bekendgemaakt dat de beoogde coalitie niet mogelijk is. De meest waarschijnlijke volgende coalitie is Paars+. Deze zou moeten bestaan uit VVD-PvdA-D66 en nog een partij. GroenLinks is de meest genoemde als laatste coalitiepartner.
ben ik ooit anders geweest?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent weer aan het SC-slopen hm?
Minimalistisch koken ja.quote:
Ik heb tot nu toe alleen maar mooie herinneringen! De alcohol heeft zijn werk gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minimalistisch koken ja.![]()
En nu ga ik even stilletjes in een hoekje zitten huilen, want de herinneringen komen terug.
*kraskraskras*
Oh-oh draait hem de kom-eens-op-bezoek duimschroeven aan.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh draait hem de kom-eens-op-bezoek duimschroeven aan.
B&Jquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alleen maar mooie herinneringen! De alcohol heeft zijn werk gedaan
* bak B&J aan Cat geeft *
Nou, als ik het zo zie zou het zomaar kunnen dat ik dat wel eens doe aangezien ik er niks meer van weetquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
B&J![]()
*snottert nog wat na*
Jij moet dus vaker drinken Tombo.
Het had zo gekund iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Met de assistente van Dr van de PLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!
Ff gelurk'd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh-oh draait hem de kom-eens-op-bezoek duimschroeven aan.
Doggie style.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff gelurk'd.
Nou Zwab, als dat geen batsen word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |