Suarez owns j00!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:26 schreef Xanne het volgende:
[..]
Precies, en dat die geniepige konijnenkop dan nooit meer kan voetballen, dat zou fijn zijn.
Suarez
Hij werd wel geraakt, maar viel ook wel met een beetje overdreven misbaar. Maar goed, wij kennen hem uit de NL competitie. Ik vraag me af of hij in Nederland ook een penalty had gekregen, te meer omdat de bal al vrij ver (zelfs bijna buiten zijn bereik) weg was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:53 schreef StijnDa het volgende:
Ik vond het ook geen penalty eigenlijk.
De keeper had 0% de intentie om Suarez neer te halen, hij bereidde zich gewoon voor op het schot.
Vervolgens wordt Suarez ligt geraakt, echt maar een kléin tikje, en hij stort neer.
Je kan wel zeggen, hij raakte hem toch, dan is het toch een overtreding, maar hij had mákkelijk door kunnen lopen. Hij was gewoon rechtop gebleven en had die bal erin kunnen tikken als een echte spits.
Dat gebeurde er helemaal niet. Als ik zo tegen een keeper aan loop dan raak ik echt niet uit balans. En dan dat overdreven naar de grond gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:28 schreef Scorpie het volgende:
De vraag is dan ook niet of hij door had moeten lopen of niet. De vraag die je als scheidsrechter moet stellen is of Suarez in dit geval teveel hinder ondervond van de overtreding van de keeper om de doelpoging te verijdelen. En dat gebeurde er, en daar staat dus ook gewoon rood + penalty op. Zelfde met een handsbal of enige andere manier om het scoren te verijdelen in kansrijke positie met een overtreding.
Totdat een of andere kakkerlak dat bij Ajax doet, dan sta je te juichen voor 12. Als een Zuid-Afrikaan dit deed precies het zelfde, alleen maar gezeik omdat Suarez, gewoon goed van die jongen, het maximale bereiken zo. Tegen 10 man is toch makkelijker je 2-0 houden dan tegen 11, waarom zou je dan niet vallen? Alsof die aapjes een kans makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gebeurde er helemaal niet. Als ik zo tegen een keeper aan loop dan raak ik echt niet uit balans. En dan dat overdreven naar de grond gaan
Wel 2 heel tegenstrijdige zinnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef mikieu het volgende:
[..]
Tegen 10 man is toch makkelijker je 2-0 houden dan tegen 11, waarom zou je dan niet vallen? Alsof die aapjes een kans maken
Dat was inderdaad een opvallend moment. Meestal zie je spelers van winnende teams huilen en schelden, maar Suarez juichtequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kijk die smerige Suarez ook nog eens juichen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een opvallend moment. Meestal zie je spelers van winnende teams huilen en schelden, maar Suarez juichte! Dat zie je niet vaak zeg.
Hier hoort echt een "Ja, en dat is vrij logisch" bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Alles waar je mee wegkomt is geoorloofd op het veld.
Nee de Jong is ook niet slim bezig die zal wel zaterdag een rode kaart krijgen, nou geweldig hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach, Suarez probeert zo altijd te winnen, wij hebben de Jong die elke wedstrijd probeert te winnen door met 2 benen op de enkels van de tegenstander in te rammen. Wat is nou sportiever?
Alles waar je mee wegkomt is geoorloofd op het veld.
Ja want hij krijgt zo vaak rood.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee de Jong is ook niet slim bezig die zal wel zaterdag een rode kaart krijgen, nou geweldig hoor
Ergens hoop ik daarop. Die kerel is een schande voor het Nederlandse voetbal met zijn oerdomme overtredingen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee de Jong is ook niet slim bezig die zal wel zaterdag een rode kaart krijgen, nou geweldig hoor
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ergens hoop ik daarop. Die kerel is een schande voor het Nederlandse voetbal met zijn oerdomme overtredingen.
Hoe sneller die gast van het veld gaat hoe beter
Ik denk dat je Tomasson nog even terug moet zien, die deed precies hetzelfde rememberquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gebeurde er helemaal niet. Als ik zo tegen een keeper aan loop dan raak ik echt niet uit balans. En dan dat overdreven naar de grond gaan
Het lijkt inderdaad vrij veel op dat gezeik op Suarez, iets waar ik altijd hartelijk om kan lachen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:13 schreef Komakie het volgende:
Dat gezeur over De Jong elke keer, omdat hij een paar keer een domme overtreding gemaakt heeft.
Waar hij tot nu toe nog nooit rood voor heeft gekregen. En maar roepen dat hij de volgende keer rood krijgt. Hoe vaak ik dat al niet gehoord heb
Heb je de arrogantie gezien in het interview van gisteren?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je Tomasson nog even terug moet zien, die deed precies hetzelfde remember
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |