Manchester zoek nog een spits naast Rooney...quote:Op zondag 27 juni 2010 13:52 schreef Equites het volgende:
Hij is goed bezig op het WK, speelt zich zo wel in de kijker natuurlijk. Zie hem echt wel vertrekken naar Arsenal of Man United. In de basis komt ie niet, maar daar kan ie aan gaan werken natuurlijk.
Hernandez heeft toch getekend bij Manchester United?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Manchester zoek nog een spits naast Rooney...
En volgens de media mag Ferguson tientallen miljoenen investeren in nieuwe spelers.
Ook al zie ik hem nog liever een jaartje bij mijn cluppie, ik gun die jongen een mooie transfer naar een topclub in Europa
Was ik niet van op de hoogte...quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hernandez heeft toch getekend bij Manchester United?
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook al zie ik hem nog liever een jaartje bij mijn cluppie, ik gun die jongen een mooie transfer naar een topclub in Europa
Ik ook. Tegen Nederland en dat Uruguay dan wint dankzij een schwalbe van Suarez.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef Self-Catering het volgende:
Uruguay zie ik dus wel halve finale halen..
Ja, maar toch niet voor de basis? In ieder geval lijkt me Suarez wel een goede voor Man Utd. Ik denk trouwens dat hij overal wel kan slagen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hernandez heeft toch getekend bij Manchester United?
Valencia, Nani, Macheda en Diouffquote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was ik niet van op de hoogte...![]()
Maar welke alternatieven hebben ze nog meer? Berbatov?Owen?
![]()
40 miljoen, halen we gewoon benzema voor 25 hebben we 15 mil overquote:
hoeveel kostte Ruiz ook alweer? Oja 15 miljoenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
40 miljoen, halen we gewoon benzema voor 25 hebben we 15 mil over
Ik las net dat Luis Fabiano 13 mil waard was, dan weet ik het welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hoeveel kostte Ruiz ook alweer? Oja 15 miljoen
Die is ook al bijna 30.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik las net dat Luis Fabiano 13 mil waard was, dan weet ik het wel
1-jarig contract en 29 dus ongeveer 13 mil, alleen salaris onbetaalbaarquote:
Waarom zou Ruiz 3 stappen terug zetten? Dan blijft hij wel bij Twente.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hoeveel kostte Ruiz ook alweer? Oja 15 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom zou Ruiz 3 stappen terug zetten? Dan blijft hij wel bij Twente.Bij twente zet die idd 4 stappen terug, de 5de plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik las net dat Luis Fabiano 13 mil waard was, dan weet ik het wel
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:15 schreef Blupp het volgende:
[..]
sjezus die gast kan er idd niet veel van, niet te geloven dat Brazilie geen betere heeft.
Leuk dat je er ook bij bent Otis; de groep is weer compleet.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Is dit topic een domme mensen-bijeenkomst ofzo? Wtf.
Hoe kan je dit adoreren? Vuile tering mongool is het, voetbal verziekendquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef golfer het volgende:
De held offert zichzelf met een keepersaktie en een rode kaart op om te zorgen dat Uruguay nog leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |