Nee, ik zeg dat zijn marktwaarde rond de 20 miljoen is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
nee jij spoort niet als je bij een bod van 40 miljoen zegt dat 20 genoeg is. blijkt maar weer dat ik weer gelijk heb
Hahah, ja hij is dom. Wat een sukkel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Haha, ik lach me kapot om die TwenteFC gast, zo dom met zijn routinier
Ben blij dat je zelf ook doorhebt dat je raaskalt. Ik snap wel waar het vandaan komt hoor, en dat maakt het iets begrijpelijker, maar niet minder triest.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hahah, ja hij is dom. Wat een sukkel.
Was gewoon een dom fautje, doet niets af aan mijn mening.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben blij dat je zelf ook doorhebt dat je raaskalt. Ik snap wel waar het vandaan komt hoor, en dat maakt het iets begrijpelijker, maar niet minder triest.
Ik snap dat je probeert te trollen, maar een land als Mexico staat toch echt te boek als een land met keiharde verdedigers (ik geloof dat ze er bij PSV een paar daarvan hebben rondlopen) en ook daar won Uruguay dankzij Suarez.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:31 schreef TwenteFC het volgende:
Verder doet hij het op het WK natuurlijk niet onaardig, maar straks tegen echte verdedigers wil ik hem nog wel eens en dan praten we wel verder.
Bedoel het niet als trol, ik zie ze ook nog wel winnen van Mexico.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap dat je probeert te trollen, maar een land als Mexico staat toch echt te boek als een land met keiharde verdedigers (ik geloof dat ze er bij PSV een paar daarvan hebben rondlopen) en ook daar won Uruguay dankzij Suarez.
wel leuk dat jij marktwaarden gaat bepalenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat zijn marktwaarde rond de 20 miljoen is.
Als iemand 40 bied dan is die waarschijnlijk op zijn achterhoofd gevallen toen die de arena binnen liep.
Psst... Kenner... Ze hebben al gespeeld tegen Mexico en daarvan gewonnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
ik zie ze ook nog wel winnen van Mexico.
Maar daarmee is het toernooi nog niet afgelopen.
Wilde er eigenlijk over ophouden, maar 15miljoen zou zeer netjes zijn.quote:Wat zou dat goudhaantje van jullie dan moeten kosten?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Psst... Kenner... Ze hebben al gespeeld tegen Mexico en daarvan gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:55 schreef TwenteFC het volgende:
Zoveel geef ik om Urugay, wel weer een domme fout.
Want de 2e wedstrijd van de 8e finales word nu net gespeeld, dus ze kunnen nog geen tegenstander hebben.Tuurlijk knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghana dus als tegenstander. Ook natuurlijk allemaal prutsverdedigers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Waarom reageer je nog op die debiel? Heeft geen zin joh, laat maar lullenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk knul.
Ghana dus als tegenstander. Ook natuurlijk allemaal prutsverdedigers.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:21 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarom reageer je nog op die debiel? Heeft geen zin joh, laat maar lullen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ochnee, iemand heeft niet de zelfde mening als ik. Laat ik maar gaan schelden.
Suarez is een van de beste spelers die een club zich kan wensen, snap niet dat ze hem nog niet opgehaald hebben. 40 miljoen is een koopje voor een speler met deze kwaliteiten.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bedoel het niet als trol, ik zie ze ook nog wel winnen van Mexico.
Maar daarmee is het toernooi nog niet afgelopen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wilde er eigenlijk over ophouden, maar 15miljoen zou zeer netjes zijn.
Alhoewel ik ook niet verbaasd ben wanneer hij voor ~13miljoen + voorwaarden weggaat.
Ze lijken ook allemaal op elkaar he, allemaal even zwart enzo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kijk, je snapt het wel.
Wat goed van jou
Ik ben wel blij dat ik niet van Mexico naar Ghana hoef te lopen.....quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze lijken ook allemaal op elkaar he, allemaal even zwart enzo.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:45 schreef ViaRegnum het volgende:
Ik gun het Suarez. Sympathieke speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |