Scheids kan weinig anders doen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef MrJones het volgende:
Ayayay. Er mag dan contact zijn, ik vind het een dubieuze pingel.
Raken is inderdaad direct een penaltyquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Eerlijk is eerlijk hij raakt em gewoon
als het fout is is het zeker roodquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef fiooon het volgende:
Dit is echt niet meer normaal dit. Dit was echt geen ROOD !!![]()
![]()
Je wisselt dan een speler voor een keeper.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Whehehe. Ik wist trouwens niet dat je dan wel een nieuwe keeper in mocht zetten.Maargoed, weer wat geleerd
Kijk eens in de spelregels gastquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef fiooon het volgende:
Dit is echt niet meer normaal dit. Dit was echt geen ROOD !!![]()
![]()
ja een beetje overdreven om dan gelijk rood te geven tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Eerlijk is eerlijk hij raakt em gewoon
Gek he, in de winterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef Yurithemaster het volgende:
al die negers dik ingepakt daar op de tribune
Ja maar dan moet je er wel een veldspeler voor wisselen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Whehehe. Ik wist trouwens niet dat je dan wel een nieuwe keeper in mocht zetten.Maargoed, weer wat geleerd
Dus jij valt ook altijd als je wordt aangeraakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef TheArt het volgende:
Mensen die dit een schwalbe vonden, zijn echt stekeblindDe keeper raakt hem gewoon overduidelijk. Dus een pingel. Die rode kaart is overdreven, dat zeker, maar doet niets af aan die pingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |