en hoe zit dat met kaarten die je in de finales gaat krijgen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ja. Gele kaarten tellen mee voor de volgende wedstrijd. Na de groepsfase worden kaarten pas kwijtgescholden.
Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2x geel in een aparte wedstrijd is een schorsing?
Die neem je ook mee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Ferengi het volgende:
[..]
en hoe zit dat met kaarten die je in de finales gaat krijgen?
op de belg vroegen ze zich al af of hij nog voor de verrassing kan zorgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Monolith het volgende:
Dat is gewoon vragen om flauwe woordgrappen, zo'n wissel.
Ik kijk alles bij BBC indien mogelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Weka het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Inderdaad, rot naar buitenlandse zenders
Nee hij liet zich weer vallen, je bent zeker ajacied?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef franske19 het volgende:
Irritante commentator, tweede keer dat Suarez gewoon onderuit wordt getrapt. Zelfde bullshit die je in Nederland altijd ziet.
maar deze regel geld dus alleen voor opeenvolgende wedstrijden.. dus als van persie tegen kameroen geel krijgt doet hij de 8ste finale gewoon mee?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die neem je ook mee.
gele kaart in 1/8ste finale, en gele kaart in halve finale = geen finale spelen
Hij werd gewoon gehaakt. Dat je dat als gefrustreerde Ajax hater niet ziet spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij liet zich weer vallen, je bent zeker ajacied?
U-te-reg hoo-li-ganquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij liet zich weer vallen, je bent zeker ajacied?
Nee geld niet alleen voor opeenvolgende wedstrijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:50 schreef Ferengi het volgende:
[..]
maar deze regel geld dus alleen voor opeenvolgende kaarten.. dus als van persie tegen kameroen geel krijgt doet hij de 8ste finale gewoon mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |