klopt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
gamen kan nu ook met steam, en office is er voor de mac, maar er is ook een gratis variant genaamd open office.
Meeste haters weten niet eens waar ze over praten hoor. Al vaak genoeg meegemaaktquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef PimD het volgende:
Ik ben na ruim 10 jaar Mac haten vorig jaar eindelijk over gestapt en ik wil niet meer terug. Mijn broer is inmiddels ook overgestapt en nu staan er hier dus 2 x 27" iMacs
Pas als mensen die uiteindelijk toch *niet* overgestapt zijn hun mening gaan geven, dan wordt het leuk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen die zijn overgestapt gewoon hun mening geven lijkt me weinig aan de hand nietwaar.
Ja ik baseerde mijn 'haat' toen ook alleen op mijn beperkte ervaringen met de iMacs uit het einde van de jaren '90/begin jaren '00 met de hockeypuck als muis. Had ik rond die tijd maar gewerkt met een G4 ofzo, dan was ik veel eerder overgestaptquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Meeste haters weten niet eens waar ze over praten hoor. Al vaak genoeg meegemaakt![]()
Sja als je weigert te wennen en alles wat niet linksonderin een grote "START" knop heeft bij voorbaat kut vindt, dan wordt het niets.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moest verplicht op een mac werken op school.
Ik kon dat ding wel het raam uit tiefen toen ik klaar was.
PiRANiA gebruikt Ubuntu, einstein.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja als je weigert te wennen en alles wat niet linksonderin een grote "START" knop heeft bij voorbaat kut vindt, dan wordt het niets.
Die zoek functie werkt inderdaad niet als je indexeren of wat dan ook uitzet. Iets wat in windows vaak uitgezet word om hd-acitiviteit te verminderen. Een apple moet ook eerst alles indexeren voordat die zoekmachine goed werkt. Of dacht je dat dat bij een apple meteen vanzelf gaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Windows is anno nu best OK, maar de structuur van Apple werkt wat intuitiever, om het maar niet te hebben over de niet werkende zoekfunctie van W7.
Qua snelheid aan elkaar gewaagd, maar qua afwerking en geheel is een apple gewoonweg meer kwaliteit. Ik zou er best een naast mijn PC willen hebben voor mijn grafische werk bijvoorbeeld.
quote:Gebruik de zoek functie!
Dat is nou net het punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
- -
Nou ja, als mensen die zijn overgestapt gewoon hun mening geven lijkt me weinig aan de hand nietwaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |