Claudia of Giel het is beiden een groot drama. Ekdom in de nacht met Rudy vind ik wel tofquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:01 schreef Sirolf het volgende:
Ah, morgen Claudia d'r Op met Giel, en Ekdom In De Nacht met DER RUDY! Aldus Gerard en Giel zojuist in de backstage.
Die moet nog even wat extra verdienen om rond te komen voor als 'ie in september werkloos is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Claudia of Giel het is beiden een groot drama. Ekdom in de nacht met Rudy vind ik wel tof. Die Rudy maakt zijn uren wel zeg.
Hoop het niet voor hem dat hij straks werkloos is. Lijkt mij geen pretjequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die moet nog even wat extra verdienen om rond te komen voor als 'ie in september werkloos is.
Als je het goed regelt, valt dat wel mee (de eerste tijd dan)quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het niet voor hem dat hij straks werkloos is. Lijkt mij geen pretje
Heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je het goed regelt, valt dat wel mee (de eerste tijd dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |