Ja man. Want die 2km/u verschil, maakt écht uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En dan klagen als je pakket of iets dergelijks niet op tijd bezorgd wordt.
Ik pleit voor een totaal inhaalverbod overdag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Op héél veel wegen geld er al een inhaalverbod in de spits. Dus dan zijn ze gewoon in overtreding, en ik geloof ook niet echt dat die boetes mals zijn...
Als je onderweg bent naar zuid duitsland ofzo kan het precies zoveel schelen dat je net wel of net niet de klant haalt binnen de 9 of 10 rijuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man. Want die 2km/u verschil, maakt écht uit.
Bullshit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je onderweg bent naar zuid duitsland ofzo kan het precies zoveel schelen dat je net wel of net niet de klant haalt binnen de 9 of 10 rijuren.
Wat een baasquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Stroopwafels het volgende:
Jullie weten trouwens ook dat deze jongens op de weg rijden? ( er komen er steeds meer! )
[ afbeelding ]
25 Meter!
Mooi spul is dat. Mag er graag na kijken als ik er één tegen kom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Stroopwafels het volgende:
Jullie weten trouwens ook dat deze jongens op de weg rijden? ( er komen er steeds meer! )
[ afbeelding ]
25 Meter!
In theorie ja. In de praktijk redt je dat niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope.
800 kilometer x die 2 kilometer harder is 40km, en dat is een half uur rijden.
Duidelijk dat je geen verstand van zaken hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In theorie ja. In de praktijk redt je dat niet hoor
Uit ervaring kan ik volmondig ja zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In theorie ja. In de praktijk redt je dat niet hoor
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Duidelijk dat je geen verstand van zaken hebt.
Waar staat dat ik aso rijd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Moet je zelf maar niet zo aso rijden.
Jij krijgt daar een stijf piemeltje van?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mooi spul is dat. Mag er graag na kijken als ik er één tegen kom.
Hopelijk in de toekomst mag ik er ook mee rijden. Maar ik begin nu eerst op wat kleiners
NEE VERTEL!1111quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Stroopwafels het volgende:
[ afbeelding ]
25 Meter!
Wat is duidelijk wou maken is dat er steeds meer van dat soort vrachtwagens komen. ( LZV )quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
NEE VERTEL!1111
Kijk anders even in de URL van de foto die je post. /2007/0808/ zijn niet random combinaties van random getallen.
Gaan we weer, op een hele dag maakt dat héél veel uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bullshit.
Veel teveel factoren die die 2km/u gewoon teniet doen.
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:11 schreef blup het volgende:
[..]
Gaan we weer, op een hele dag maakt dat héél veel uit.
Die zet in het weekend altijd heel mooi zijn vrachtwagens neerquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
En die van mijn ex stagebedrijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |