Ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Iets met een oom en satestokjes. Maar daar praat ik liever niet over.
HAHA IKSDEEE LEUK JE MAAKT VAN BAARD BAART OMDAT HET IN DIT TOPIC GAAT OVER GESLAAGD MET EEN T NOU NOU JIJ TOVERT OOK LEUKE GRAPPEN UIT JE HOGE HOED ECHT TOP GROETJESquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef n0ir het volgende:
Hey Stafan, ze hebben je plaatje gejat bij geenstijl man.
http://www.geenstijl.nl/m(...)et_jullie_diplo.html
Ze proberen fok altijd te dissen maar ze halen hier hartstikke veel topics vandaan.
Van Ralph was dat wel duidelijk, wonen in Ede en luisteren naar Linkin Park betekent nooit iets goedsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Moira. het volgende:
Terechte klacht. Ik kom deze net tegen op de hyve van een jongen waarvan ik dacht dat hij wel pienter was...![]()
[ afbeelding ]
Hé, da's bijzonderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Van Ralph was dat wel duidelijk, wonen in Ede en luisteren naar Linkin Park betekent nooit iets goeds
Nou ik zocht gewoon op 'GESLAAAGT' bij haajfs.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hé, da's bijzonder
Hoe doe je dat?
Hij 's geüpload via tinypic
Maar serieus. Hij heeft gymnasium gedaan
Geef je op voor het 6e zintuigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Nou ik zocht gewoon op 'GESLAAAGT' bij haajfs.
Jattende kuthoer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Moira. het volgende:
Terechte klacht. Ik kom deze net tegen op de hyve van een jongen waarvan ik dacht dat hij wel pienter was...![]()
[ afbeelding ]
Hé!quote:
Moira is een kloontje, maar oké.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef DaFan het volgende:
Ik had m al voor:
De gif wel maar mijn icon nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef DaFan het volgende:
Ik had m al voor:
Edit: Speciaal gemaakt
Deze gif bestond al lang dus opgelicht imo.
Ok moppie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moira is een kloontje, maar oké.
Ik wist niet dat jij 'm had.
Ik zag de grote gif voorbij komen en dacht "YEAAHH"
Dus toen heeft shiz er een icon van gemaakt voor me
Verder ken ik jou niet en heb ik je hier nog nooit zien posten.
Anders had ik een originelere genomen.
Bij deze mijn oprechte excuses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |