Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurftquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
gelukkig heb ik jouw toestemming nergens voor nodig, wijf
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Zo echt wel. Waar bemoei je je mee schijtschurft
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
kijk eens in je onderbroek.. DIE beestjes veroorzaken schijtschurft...
DAT is toch het hele idee achter de [HOMO] reeks... kansloos zitten doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:54 schreef Peter het volgende:
Als die kanslozen nu met elkaar kansloos gaan zitten liggen (zoiets), dan voelen ze zich tenminste minder kansloos en hebben we de helft minder gezeik hier
nee, dat zijn darmsteen ratjes...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Ghostfury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in je darmen bivakkeren.
Niet zo naiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef Peter het volgende:
Waarom happen er nu bepaalde mensen, voelen die zich aangesproken?
Jouw boeken ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Peter, je HOEFT toch niet te lezen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |