Als in de nacht is nog heel lang, of normaal lig ik voor 22,30 in bed dus dit is bijna ochtend vroegquote:
Nee, rock alleen maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:01 schreef Geerd het volgende:
Heb je zoveel hobby's dan
Je leert er mee levenquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:13 schreef Geerd het volgende:
aah oke wel even gegoogeld maar dat is niet fijn nee.
Op een goede dag ergens tussen 3 en 6 uur slaap. Dan na paar maanden eens een keer een 12 uur durende slaap, meestal rond 5 tot 6 maanden. De rest van de week slaap ik alleen met veel slaappillen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:41 schreef Geerd het volgende:
Dat scheelt dan weer, en als je wel slaapt is dat dan ook meteen dikke 15/20 uur ofzo?
Nope, ik heb mijn gitaar en een schriftquote:Op donderdag 24 juni 2010 03:14 schreef Geerd het volgende:
Dan moet je je toch ook welleens ontiegelijk vervelen ofniet dan.
Uiteraard, Regulier is de bandnaam.quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:48 schreef Geerd het volgende:
Ook in een band dan?
Ik dacht dat je monster lobster had gedownload...quote:Op donderdag 24 juni 2010 03:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Op een goede dag ergens tussen 3 en 6 uur slaap. Dan na paar maanden eens een keer een 12 uur durende slaap, meestal rond 5 tot 6 maanden. De rest van de week slaap ik alleen met veel slaappillen.
weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef Croli het volgende:
Goeiemorgen zwolle, ik zal ons weer even aanwezig maken...
bijna weekend! jeej
Weekend sinds december 2008quote:
en het is vuig klote weerquote:
ga je nog weg of blijf je thuis rondhangen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:48 schreef Croli het volgende:
Lekker warm! wellicht bruin worden, zomerse outfit aan. Leuk leuk leuk
en dan nog 1 week werken en dan vakantie!!
En het is nog geen 22 december 2012quote:
heb 3 weken vrij, waarvan de bedoeling is 2 weken naar Frankrijk te gaan. Kamperen, Bretagne, aan zee, tot het geld op isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
ga je nog weg of blijf je thuis rondhangen?
We moeten dan eigenlijk een apocalyps party hebben....quote:
De 22e is de dag na de apocalyps, de dag om alle aluhoedjes uit te lachen. De 20e kunnen we wel een enorm zuipfestijn organiseren voor het geval ze wel gelijk hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Ps2K het volgende:
[..]
We moeten dan eigenlijk een apocalyps party hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |