quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Dipkip het volgende:
...
Er bestaan wel dingen als patroontjes en schaamverfhaar maar ik denk dat je dan wel euhm, je doelgroep beperkt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:12 schreef Dipkip het volgende:
Waarom wil je dat dan?
Volgens mij vinden de meeste mensen het het mooist als je het gewoon wat korter hebt. Dat het niet zo'n mammoetvacht is maar wel gewoon 'natuurlijk'. Even met de tondeuze er over zeg maar.
Er bestaan wel dingen als patroontjes en schaamverfhaar maar ik denk dat je dan wel euhm, je doelgroep beperkt.
Een blokje boven je leuter is niet gay?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Seam het volgende:
gewoon een blokje maken, de rest is tamelijk gay.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef iemand989 het volgende:
en ik wil eens wat anders dan een omgekeerde palmboom![]()
En dat blokje dan natuurlijk ook in 3D he, anders is het niet speciaal:quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Seam het volgende:
Klinkt als een persoonlijke uitnodiging, alleen daar gaan we natuurlijk geen 60 cent per minuut voor betalenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:54 schreef Susiekiss het volgende:
Ik vind geschoren jongens toch echt het lekkerste, dat haar is nergens voor nodig
Jouw vriendje heeft zo'n lulletje dat je wel wat aanwijzing kunt gebruiken waar het ongeveer hangt?quote:
Zou natuurlijk wel heel erg artistiek zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 02:20 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n 1x per week laat ik er onze huiskapster de bladmuziek van een song van Dave Brubeck - soms ter afwisseling ook een andere jazz-legende - van maken.
Dat is wel een poes-pas.............................................................................................quote:
You just made my day!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:04 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Dat is wel een poes-pas.............................................................................................
Gelukkig maarquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
You just made my day!
OT: Helemaal kaal is gay, maar maak je ballen we glad.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:09 schreef iemand989 het volgende:
Hallo,
Ik zit vaak te twijfelen hoe ik me schaamhaar zou gaan trimmen/knippen
en ik wil eens wat anders dan een omgekeerde palmboomen ik wil het eens gaan trimmen maar heb geen flauw idee hoe ik heb wel eens gehoord dat vrouwen alles weg scheren en bij de hoeken (van je driehoek waar je schaamhaargroeit) alles laat groeien zodat je een driehoekjes van lijnen heb
Ik zou het heel tof vinden als mensen met ideeen komen en mischien links voor verdere informaties![]()
Sorry als er al een topic bestaat met dit.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Seam het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |