Staat genoteerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef L3IPO het volgende:
Street Fighter 4 is 25,- nieuw, bied derhalve 15 euro inc verzenden
Ik heb misschien interesse in Resistance 2. Ik zal binnenkort wel contact met je opnemen of de ruil door gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef vossen6 het volgende:
Zie je een of meerdere spellen voor Dantes inferno in mijn topic (zoek deze namelijk)
[TR] ps3 spellen
oké, ik zie je reactie tegemoetquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb misschien interesse in Resistance 2. Ik zal binnenkort wel contact met je opnemen of de ruil door gaat.
"Ninja Gaiden Sigma (promo versie)"quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:12 schreef banapples het volgende:
Bayonetta voor iets van onderstaande?
Assasin's Creed (platinum versie)
Haze
Condemned 2
Resistance: FOM
Ratched and Clank: Tools of Destruction
Ratched and Clank: Quest for booty
Mercenaries 2
Ghost Recon, Advanced Warfighter 2
Ninja Gaiden Sigma (promo versie)
Tomb Raider: Underworld
Mirror's Edge
Dat is gewoon de volledige game ja. Het enige is dat er geen boekje bij zit. DLC content en al het andere werkt gewoon als een normale game.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:44 schreef editoor het volgende:
[..]
"Ninja Gaiden Sigma (promo versie)"
Is dit gewoon de volledige game?
Bayonetta ruilen tegen Sigma en Mirror Edge?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:50 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat is gewoon de volledige game ja. Het enige is dat er geen boekje bij zit. DLC content en al het andere werkt gewoon als een normale game.
Prima, PM over 1 minuutquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Bayonetta ruilen tegen Sigma en Mirror Edge?
Dit spel heb ik geruild.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Bayonetta ruilen tegen Sigma en Mirror Edge?
Tot hoe lang wil je wachten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef editoor het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Als er geen betere bod komt dan is ie voor jou.
Helaas, Dantes Inferno heb ik al geruild.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef vossen6 het volgende:
Ik bied ¤15 incl. voor Dantes inferno, veel interesse hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |