maar dat was toch die speler die vanuit japan naar noord korea is gegaan. juist omdat hij alleen in noord korea wilde wonenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja ik zou niet in North Korea willen wonen hoor
Ow, dan lag het niet aan mijquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat liedje slaat gewoon nergens op
Jouw man is toch ook Spaans?quote:
Hoy sé que tú ya no me quieresquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:20 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
dat had ik er nooit uitgehaald.
ben voor de gein ooit begonnen aan cursus spaans, maar lang geleden en niet al te lang volgehouden
Ja zoiets was het wel. Het verhaal erachter heb ik niet echt gehoord.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat was toch die speler die vanuit japan naar noord korea is gegaan. juist omdat hij alleen in noord korea wilde wonen
Tengo la camisa negraquote:
ehquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoy sé que tú ya no me quieres
y eso es lo que más me hiere
Zou wel moeten, maar gebeurt nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Vandara dta ik zenuwachtig ben vandaag![]()
Ze moeten winnen
Da's toch best een mooie tekstquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tengo la camisa negra
hoy mi amor esta de luto
Hoy tengo en el alma una pena
y es por culpa de tu embrujo
Vertaling:
Ik heb m'n hemd in het zwart
vandaag is mijn liefde in de rouw
Vandaag heb ik mijn ziel vol smart
en het is de schuld van jouw betovering
zo ongeveer
spaanse smartlap?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag weet ik dat jij niet meer van mij houdt
en dat is wat me het meeste pijn doet
dat is omdat hij in de rouw isquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wat doet die zwarte hemdje er tussensoor?
Hij draagt zwart, want is in de rouwquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wat doet die zwarte hemdje er tussensoor?
Nah, m'n sympathie voor Zwitserland is een stuk groter geworden toen ik zag dat Fabregas niet in de basis stond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Vandara dta ik zenuwachtig ben vandaag![]()
Ze moeten winnen
Ow ja shit mijn poolquote:
Fabregasquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nah, m'n sympathie voor Zwitserland is een stuk groter geworden toen ik zag dat Fabregas niet in de basis stond.
Zeg, niet snel aanpassen hequote:Op woensdag 16 juni 2010 16:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is omdat hij in de rouw is
de verloren liefde en hij rouwt en draagt daarom zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |