op welke stream kijk jij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
Het enige waar heiniken goed voor is is om slakken te vangen of de Vaat te doen.
Is goed te doen.quote:
dat vind ik niet lekker, maar ik lust geen tequilaquote:
Tot straks poep.quote:
Als die meet er ooit komt weet ik wat ik jou geef.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vind ik niet lekker, maar ik lust geen tequila
1 Keer op vakantie gedronken met een kroegentocht, na 3 stuks ben ik naar de wc gerend en alles uitgekotst, ik was gelijk nuchter... Nooit meer die shit
Wij altijd op het terras, als we met de groep op stap zijn, even wat shotjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 Keer op vakantie gedronken met een kroegentocht, na 3 stuks ben ik naar de wc gerend en alles uitgekotst, ik was gelijk nuchter... Nooit meer die shit
lol, ik vind t ook niet je van het idd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nah weten wanneer je moet stoppen en blussen met bierquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef gomi het volgende:
[..]
daar ben ik vroeger weleens te dronken van geweest. dat drink ik sindsdien niet meer
hehehe, voer C-A dronken is jouw missie?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als die meet er ooit komt weet ik wat ik jou geef.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, voer C-A dronken is jouw missie?
ik heb t toen gedronken op een avond/nacht nadat e glazen wodka/blue curacao op hadden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah weten wanneer je moet stoppen en blussen met bier
lol, t moet een uitdaging blijven hequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga ik niet zeggen waar ik heel snel dronken van word
Ik snap hetquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t toen gedronken op een avond/nacht nadat e glazen wodka/blue curacao op hadden.
ik weet nog niet hoe ik thuis ben gekomen
ah dat is dan weer wel ok iddquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
Of een B52![]()
Vlam erin en met een rietje in 1 keer opdrinken (zuigen), dat moet je alleen niet 5 x achter elkaar doen zonder op te staan, want dat lukt dan niet zo makkelijk meer
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, voer C-A dronken is jouw missie?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |