Ja, WD is net gebeld dat ze heeft gefaald.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ik ga zo even anti swat spul kopen. Is wd hier al weg?
Niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, WD is net gebeld dat ze heeft gefaald.
Deze beslissing kun je het best maken bij 19,1 graden Celsius.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen idee waar die gaat kijken.
Mijn goede vrienden waarschijnlijk in de kroeg en die nieuwere vrienden bij iemand thuis en daarna een potje voetballen op het lokale veld wat ook wel chill is.
had niets anders verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn oude vrienden zie i kde hele vakantie nog en daar is nog niets concreet mee afgesproken dus ik denk dat ik bij die anderen ga kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Keuzes, daardoor word je succesvol of juist niet.
Dat kind kan niet zakken volgens mijquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog even wachten tot de avond valt dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze beslissing kun je het best maken bij 19,1 graden Celsius.
Ja en? Ik ben ook lekker en ik sta ook niet op het WK.quote:
Ik ook niet, maar zat vroeger wel bij NVS.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben ook lekker en ik sta ook niet op het WK.
Neehee.quote:
Dat kan ik ook bijna met mijn haarquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er zoveel voetballers met vies stijl half lang haar met een touwtje er om heen.
Zonder dat touwtje zit het haar in het gezicht. Duh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er zoveel voetballers met vies stijl half lang haar met een touwtje er om heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |