Hoe lullig het ook klinkt, ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet steeds aan komen rennen om iemand uit het water te redden die er keer op keer voor kiest om er zelf in te springen. Op gegeven moment ben je daar toch klaar mee? Tara zal het vast heel druk hebben maar dat neemt niet weg dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen. In goede en in slechte tijden. Of geldt dat alleen voor jou?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:50 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder kwam ook wel eens helpen toen L nog klein was en toen ik weer zwanger was ook.
Maar nu zit het er niet echt meer in ofzo...
Vorige week toen ik met nierbekkenontsteking niet plat lag(dat is dus één van die momenten dat TARA tóch naar zijn werk gaat al vraag ik hem thuis te blijven... en aan het einde van de week kreeg in naar mijn hoofd dat ik de hele week al chagrijnig was
)
En ik belde even met mijn ouders. En toen kreeg ik een vriendenlijk: 'ach ja, je moet je ook maar redden met het spul'
Dus ik geloof dat hulp van die kant er even niet in zit.
Kan me voorstellen dat ze dan niet op stel en sprong met hulp toeschieten. Aan de andere kant, wat Chacama zegt en wat m@x zegt zit wel wat in natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders zijn verder overigens schatten hoorZe zijn ook de jongsten niet meer, lopen beiden tegen de 70
nou, ja. tsja. wellicht dat zij het idee hebben dat hij al zat doet en alles. en dat doet hij ook wel, maar dan niet bij jullie thuis. tara klinkt wel een beetje (bekend type) alsof die makkelijk een ander helpt maar thuis dingen laat gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:05 schreef freecell het volgende:
Ow en mijn ouders zijn vet trots op TARA, dus ik denk niet dat dat het is
misschien lees ik het verkeerd maar je klinkt erg gepikeerd.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Weet je, je hebt gelijk, het is mijn eigen schuld
De volgende keer bind ik TAR thuis vast en zal ik mijn ouders vooral niet meer lastig vallen met mijn dingen
welnee. ga nou niet op die toer joh! de situatie is nu eenmaal zo. ik denk dat wat ze proberen te zeggen is dat als jij wilt dat het anders moet, dan jij dat moet doen. dus jij moet dingen uitleggen aan tara, over wat voor jullie zou kunnen werken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Weet je, je hebt gelijk, het is mijn eigen schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |