Die vent stond best aardig te ballen (met een gruwelijk gebrekkige techniek), maar ik vond De Bakker gewoon niet goed. Te veel onnodige fouten en matig voetenwerk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:37 schreef Norrage het volgende:
er wordt nu wel meteen heel erg negatief gedaan over Thiemo zeg, zo erg is het allemaal ook weer niet...Hij moet duidelijk wennen aan de ondergrond, en zijn verlies tegen Sijsling was natuurlijk een aanfluiting...maar wat doen we met zijn allen weer verwend nu Thiemo hoog op dhttp://www.opensuse.org/en/e ranglijst staat...
Het was duidelijk dat Giraldo ook wel erg goed stond te ballen die 5e set hoor, holy shit hij had echt alles goed terug...
Op zich, als hij ze diep genoeg sloeg was het best een goed idee. Op gras zijn dat echt rot ballen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:01 schreef Norrage het volgende:
vooral zijn returns waren verschrikkelijk, snap niet dat hij ze allemaal terug slicede :/
Understatement..je zit niet te kijken gok ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:26 schreef Komakie het volgende:
6-0 6-3 5-2
Gaat wel heel erg hard. Volgens mij kan die Isner niet meer lopen na gisteren.
Nee, ik zie net de score toevallig dus zit op de site van Wimbledon een beetje te volgen, maar het gaat hard. Vertelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Understatement..je zit niet te kijken gok ik
Isner serveerde gemiddeld 50km trager dan zijn normale gemiddelde, sloeg in de hele wedstrijd 4 keer een backhand OVER het net en liep in totaal 300 meter in 3 sets (inclusief wissels).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee, ik zie net de score toevallig dus zit op de site van Wimbledon een beetje te volgen, maar het gaat hard. Vertel
die 300 meter liep de bakker ook vorige wedstrijd..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Isner serveerde gemiddeld 50km trager dan zijn normale gemiddelde, sloeg in de hele wedstrijd 4 keer een backhand OVER het net en liep in totaal 300 meter in 3 sets (inclusief wissels).
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Isner serveerde gemiddeld 50km trager dan zijn normale gemiddelde, sloeg in de hele wedstrijd 4 keer een backhand OVER het net en liep in totaal 300 meter in 3 sets (inclusief wissels).
Damn, dat is wel heel erg....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou nou, hij serveerde een stuk minder hard, maarre 50 km per uur minder???.... 123 mph om 114 mph. is een verschil van 9mph, zo'n 15 km. per uur.quote:Isner serveerde gemiddeld 50km trager dan zijn normale gemiddelde, sloeg in de hele wedstrijd 4 keer een backhand OVER het net en liep in totaal 300 meter in 3 sets (inclusief wissels).
Hij sloeg ook wel meer dan 4 backhands over het net en liep meer dan 300 meter hoor captain obviousquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:26 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Nou nou, hij serveerde een stuk minder hard, maarre 50 km per uur minder???.... 123 mph om 114 mph. is een verschil van 9mph, zo'n 15 km. per uur.
Erg keurig hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef TheArt het volgende:
Thiemo virtueel naar plek 41.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |