abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83191799
Ik heb het niet over snelheid, maar vechtvermogen, voor alle (te halen) ballen gaan. Dat Ferrer sneller is en dus meer kan halen is duidelijk, maar hij gaat ook voor meer ballen relatief aan loopvermogen.
pi_83194170
Duurt nog even voordat zijn partij begint.

Melzer - Troicki zojuist 1-2 in sets geworden.

Volgende partij is Thiemo.
U MAD?
pi_83196045
En 2-2 in sets. Thiemo dus ws. rond 16:45 gok ik.
U MAD?
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:03:02 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83196693
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik heb het niet over snelheid, maar vechtvermogen, voor alle (te halen) ballen gaan. Dat Ferrer sneller is en dus meer kan halen is duidelijk, maar hij gaat ook voor meer ballen relatief aan loopvermogen.
Ok, dan nog is Ferrer met alles extreem
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:16:04 #30
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_83197272
Staat nu #49 op de ATP ranking.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:43:32 #31
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_83198685
begonnen, DeBakker staat 1-0 voor. Die ander gaat serveren.
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:01:01 #32
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_83199481
gaat iets te gelijk op: 2-2 in de 5e set
pi_83200552
7-7, kan nog wel ff duren zo!
Willem-Jan van Puffelen
pi_83200737
Dit verliest hij. Wat een statische hansworst...
Kan nog geen rally goed slaan. Giraldo wint alle rally's
U MAD?
pi_83200843
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
Waar zie jij dat?
Willem-Jan van Puffelen
pi_83201020
NET5 live?
U MAD?
pi_83201245
Oh geniaal, ik had geen idee dat het uitgezonden werd, zat het via de livescore van de wimbledon-site te volgen
Willem-Jan van Puffelen
pi_83201380
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hij speelt alsof het gravel is, enorm defensief vanachter de baseline, daar win je niet mee op gras
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83204097
Alsnog de overwinning uiteindelijk..erg belangrijk! Toch blijft hij wel zwak op gras, alleen service is groots.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:05:34 #40
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_83212823
als ze morgen moeten heeftie een groot voordeel...
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:13:34 #41
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_83213374
Weer ontzettend knap gedaan. 16-14 op een ondergrond die niet de jouwe is. Volgende ronde moet ook te doen zijn want dat wordt Isner of Mahut die aan een titanische battle bezig zijn.
pi_83213465
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef Outlined het volgende:
Weer ontzettend knap gedaan. 16-14 op een ondergrond die niet de jouwe is. Volgende ronde moet ook te doen zijn want dat wordt Isner of Mahut die aan een titanische battle bezig zijn.
Die hebben er tot nu toe al drie wedstrijden opzitten.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83217380
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:

[..]

Die hebben er tot nu toe al drie wedstrijden opzitten.
Was het nu Mahut of Isner die in de kwalificaties ook al zo'n monsterpartij er heeft opzitten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:42:55 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83220598
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Felagund het volgende:

[..]

Was het nu Mahut of Isner die in de kwalificaties ook al zo'n monsterpartij er heeft opzitten.
Mahut. Tenminste, ik begreep dat die kwali moest spelen

Sowieso ziekelijke partij is dat zeg. Ik ben benieuwd hoe het morgen verder gaat. Heeft De Bakker mooi een dagje om te rusten. Ze zullen die wedstrijd niet morgen al plannen neem ik aan.

De Bakker heeft vandaag puur gewonnen op zijn service en af en toe had hij wat goede dingen, maar hij zal veel moeten verbeteren.
We waren het er al wel over eens dat hij wat lui oogt, maar het was vandaag wel erg. Hij liet voor mijn gevoel echt ballen lopen alsof hij geblesseerd was ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_83220932
Mahut had idd in de kwalies al 24-22...echt die gast

En Thiemo was echt slecht, maar hij wint toch wel weer! Ik denk dat ie meer kan tegen aanvallende spelers als Isner en Mahut hoor, dan kan ie lekker counteren...Zelf het spel maken op gras is nog niet aan hem besteed...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_83222968
Denk dat Thiemo tegen beide kansloos is. Tenzij hij het op conditie gaat winnen. Denk niet dat beiden nog fit zijn

Maar wat de Bakker vandaag liet zien was drama. En heeft het geluk dat de scheids die break niet toekende en anders ha hij er al uit gelegen.
U MAD?
pi_83229621
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat Thiemo tegen beide kansloos is. Tenzij hij het op conditie gaat winnen. Denk niet dat beiden nog fit zijn

Maar wat de Bakker vandaag liet zien was drama. En heeft het geluk dat de scheids die break niet toekende en anders ha hij er al uit gelegen.
Isner en Mahut kunnen conditioneel gewoon niet morgen weer een partij spelen denk ik. Dat lichaam is gisteren gewoon leeggespeeld en ja, de partij van De Bakker was lang, maar dat staat totaal niet in verhouding.

Nee, ik denk dat puur op conditie De Bakker de derde ronde gaat halen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 24 juni 2010 @ 08:51:03 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83230228
Ik vraag me af of die gasten morgen nog moe zijn van die pot van gisteren (en het restant vandaag)
Ik ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.
Geweldig om te zien hoe die gasten bijna niet meer op hun benen konden staan
Je zou bijna denken dat er opzet in het spel is.

Ik denk dat Thiemo wel kan winnen, maar dan moet hij beter spelen dan vandaag. Hij heeft wel zijn service om hem te helpen, maar dat heeft zijn tegenstander ook. Aan de andere kant zag ik ballen weg geslagen worden (vooral door Mahut) die ze niet elke dag gaan slaan. Anders stonden ze wel hoger op de ranglijst.
Nu heeft Mahut hoger gestaan en staat Isner helemaal niet zo laag, maar toch....

We zullen het zien.
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:24:42 #49
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_83232794
Ik denk echt serieus dat hij het niet gaat redden hoor, of die mafketels moeten vandaag weer een paar uur hun tent opslaan op baan 18 ...

Maar ik vind Thiemo echt schokkend matig voor een voormalig juniorenkampioen op Wimbledon. Voetenwerk is lui, volleys voornamelijk laks en van achteruit is het ook niet je van het. Alleen die service loopt af en toe lekker ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:33:56 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_83235628
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk echt serieus dat hij het niet gaat redden hoor, of die mafketels moeten vandaag weer een paar uur hun tent opslaan op baan 18 ...

Maar ik vind Thiemo echt schokkend matig voor een voormalig juniorenkampioen op Wimbledon. Voetenwerk is lui, volleys voornamelijk laks en van achteruit is het ook niet je van het. Alleen die service loopt af en toe lekker ....
Ik vond zijn volleys niet zo slecht gisteren. Volgens mij heeft hij daar niet veel fouten mee gemaakt. Verder ben ik het met je eens dat het beter moet.

Ik wil trouwens niet veel zeggen, maar die 2 gasten waren ook niet van mega hoog niveau hoor. Serveren konden ze heel goed, maar het feit dat ze elkaar niet kunnen breken heeft niet alleen met de service te maken. Wat ik er van gezien heb vond ik wat veldspel betreft ook niet echt heel imponerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')