Ok, dan nog is Ferrer met alles extreemquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik heb het niet over snelheid, maar vechtvermogen, voor alle (te halen) ballen gaan. Dat Ferrer sneller is en dus meer kan halen is duidelijk, maar hij gaat ook voor meer ballen relatief aan loopvermogen.
Waar zie jij dat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dit verliest hij. Wat een statische hansworst...
Kan nog geen rally goed slaan. Giraldo wint alle rally's
Hij speelt alsof het gravel is, enorm defensief vanachter de baseline, daar win je niet mee op grasquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dit verliest hij. Wat een statische hansworst...
Kan nog geen rally goed slaan. Giraldo wint alle rally's
Die hebben er tot nu toe al drie wedstrijden opzitten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef Outlined het volgende:
Weer ontzettend knap gedaan. 16-14 op een ondergrond die niet de jouwe is. Volgende ronde moet ook te doen zijn want dat wordt Isner of Mahut die aan een titanische battle bezig zijn.
Was het nu Mahut of Isner die in de kwalificaties ook al zo'n monsterpartij er heeft opzitten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hebben er tot nu toe al drie wedstrijden opzitten.
Mahut. Tenminste, ik begreep dat die kwali moest spelenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was het nu Mahut of Isner die in de kwalificaties ook al zo'n monsterpartij er heeft opzitten.
Isner en Mahut kunnen conditioneel gewoon niet morgen weer een partij spelen denk ik. Dat lichaam is gisteren gewoon leeggespeeld en ja, de partij van De Bakker was lang, maar dat staat totaal niet in verhouding.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Denk dat Thiemo tegen beide kansloos is. Tenzij hij het op conditie gaat winnen. Denk niet dat beiden nog fit zijn
Maar wat de Bakker vandaag liet zien was drama. En heeft het geluk dat de scheids die break niet toekende en anders ha hij er al uit gelegen.
Ik vond zijn volleys niet zo slecht gisteren. Volgens mij heeft hij daar niet veel fouten mee gemaakt. Verder ben ik het met je eens dat het beter moet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik denk echt serieus dat hij het niet gaat redden hoor, of die mafketels moeten vandaag weer een paar uur hun tent opslaan op baan 18 ...
Maar ik vind Thiemo echt schokkend matig voor een voormalig juniorenkampioen op Wimbledon. Voetenwerk is lui, volleys voornamelijk laks en van achteruit is het ook niet je van het. Alleen die service loopt af en toe lekker ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |