Ik denk dat de familie het niet makkelijk heeft gehad met Joran. En zijn broers hebben er sowieso niets mee te maken lijkt me. Z'n moeder had volgens de geruchten recent dikke ruzie met hem vanwege het gokken. En ze was ook op bezoek in Nederland ten tijde van de Natalee-moord. Ik denk eerder dat vader Van der Sloot zijn zoon te veel heeft beschermd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:29 schreef EllaN het volgende:
Nogmaals.. Je weet niet wat er binnenshuis gezegd is. Mama van der sloot kan hebben gesmeekt dat hij stopte met onzinverhalen vertellen. Als hij besluit dat niet te doen, dan doet hij dat niet.
Jep, kun je meteen in plaats van een antwoord de wedervraag verwachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:46 schreef Faithfulness het volgende:
Het is kansloos. Net of je een gelovige vraagt om bewijs van het bestaan van God. *zucht*
de vraag is altijd geweest , wat heeft valetijn gemerkt wat joran die nacht deedquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie het niet makkelijk heeft gehad met Joran. En zijn broers hebben er sowieso niets mee te maken lijkt me. Z'n moeder had volgens de geruchten recent dikke ruzie met hem vanwege het gokken. En ze was ook op bezoek in Nederland ten tijde van de Natalee-moord. Ik denk eerder dat vader Van der Sloot zijn zoon te veel heeft beschermd.
Toen dat allemaal op Aruba gebeurde was Joran 16 of 17 en dan hebben de ouders het gezag en zijn verantwoordelijk voor alles wat hij deed .quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie het niet makkelijk heeft gehad met Joran. En zijn broers hebben er sowieso niets mee te maken lijkt me. Z'n moeder had volgens de geruchten recent dikke ruzie met hem vanwege het gokken. En ze was ook op bezoek in Nederland ten tijde van de Natalee-moord. Ik denk eerder dat vader Van der Sloot zijn zoon te veel heeft beschermd.
een discussie is er alleen als twee of meerdere van mening verschillen anders niet hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jep, kun je meteen in plaats van een antwoord de wedervraag verwachten.
wat is er gebeurt met vrijdag ??? of was dat alleen maar over de vraag moet joran nog even zitten ??quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Sloot-maandag.dhtml
Helemaal niet gek... hij zou nu waar dan ook in de wereld willen zijn BEHALVE een Peruaanse gevangenis... en het blijft toch zijn moeder, als hij ergens moet vastzitten, dan op een plek waar de enige persoon in de wereld woont die onvoorwaardelijk van hem blijft houden, die hem tenminste nog met regelmaat kan bezoeken danquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef plonsplons het volgende:
[..]
maar is ook wel duidelijk dat joran het wel gehad had met ARUBA, toch gek dat hij nu weer terug wilt
(en bij moeders wilt uithuilen)
Mening? Nee, nee. Jij hebt het over vage "documenten" die jij blijkbaar in het bezit hebt na JAAAAAAREN onderzoek naar Joran van der Sloot.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef plonsplons het volgende:
[..]
een discussie is er alleen als twee of meerdere van mening verschillen anders niet hoor
zijn geen vage documenten gewoon op internet, filmpjes, gesprekken, maar ja ik kan je niet even in 2 maanden alles doorvertellen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:55 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mening? Nee, nee. Jij hebt het over vage "documenten" die jij blijkbaar in het bezit hebt na JAAAAAAREN onderzoek naar Joran van der Sloot.
Je bent geen journaliste, dat kunnen we aan je schrijfstijl zien. Dus hoe jij aan die "documenten" komt mag God weten. En zo komen we weer terug bij God.
En alles op internet is waar, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zijn geen vage documenten gewoon op internet, filmpjes, gesprekken, maar ja ik kan je niet even in 2 maanden alles doorvertellen.
ik gewoon de zaak joran bijgehouden, onderzoek wil ik het niet noemen
links naar links over natalee heb ik gegeven
Maar waarom zou iemand op internet liegenquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:11 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En alles op internet is waar, natuurlijk.
Idem hoorde dat hij ooit een hondje oid dood gemaakt had toen hij kind was?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij zei zo mooi in de docu vanavond...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:53 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Toen dat allemaal op Aruba gebeurde was Joran 16 of 17 en dan hebben de ouders het gezag en zijn verantwoordelijk voor alles wat hij deed .
Met die ouderlijke macht hadden ze ook kunnen ingrijpen en hem naar een soort heropvoedings
instituut kunnen sturen . Dat hebben ze echter niet gedaan en dat lijkt me een gemiste kans .
Je begint nu echt lekker door te pakken met je beweringenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:42 schreef plonsplons het volgende:
verder geloof ik niet in dat iemand ziek is in het hoofd , heb ik ook al meerdere keren geschreven. je wordt gevormd door ruw materiaal de genen, maar grootter is de invloed van opvoeding en omgeving. dus de opvoeding is niet goed geweest, de omgeving werd door joran al vroeg misbruikt.
Dat was een ongelukje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Idem hoorde dat hij ooit een hondje oid dood gemaakt had toen hij kind was?
Stel, even in het ergste geval heh, heeft broertje "iets" gemerkt van de geheimzinnigheid van Joran en papa die nacht. Kan me voorstellen dat broertjequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:51 schreef plonsplons het volgende:
de vraag is altijd geweest , wat heeft valetijn gemerkt wat joran die nacht deed ruzie over gokken , je had beter ruzie kunnen hebben over die lekkere verhalen die hij telkens in de media deed
moeders wou het gewoon niet weten, vaders wist het wel en joran zat in het midden.
maar is ook wel duidelijk dat joran het wel gehad had met ARUBA, toch gek dat hij nu weer terug wilt
(en bij moeders wilt uithuilen)
Goed filmpje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:38 schreef bastibro het volgende:
Over dat ex-vriendinnetje die een dagboek bijhield over haar relatie met hem,
Kun je mij even een linkje geven naar het artikel over de eventuele betrokkenheid van de broer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:00 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zijn geen vage documenten gewoon op internet, filmpjes, gesprekken, maar ja ik kan je niet even in 2 maanden alles doorvertellen.
ik gewoon de zaak joran bijgehouden, onderzoek wil ik het niet noemen
links naar links over natalee heb ik gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |