Hoezo heb je dan iemand geprobeerd dood te slaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef derikrss het volgende:
hallo ik wil werken als bevijliger of waarde transporteur maar ben veroordeeeld tot poging tot doodslag
kan ik dan dit werk doen of moet ik 5 jaar wachten . wie kan mij hier meer over vertellen gr
Moet je als waardetransporteur ook niet brandschoon zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Alicey het volgende:
Een bevijliger is iemand die planken schaaft o.i.d.?
Ik weet niet of poging tot doodslag meetelt bij deze functies. Ik schat dat je als waardetransporteur nog wel kans maakt, maar dat je een baan als beveiliger voorlopig kunt vergeten.
wat heb je geflikt dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef derikrss het volgende:
hallo ik wil werken als bevijliger of waarde transporteur maar ben veroordeeeld tot poging tot doodslag
kan ik dan dit werk doen of moet ik 5 jaar wachten . wie kan mij hier meer over vertellen gr
Of gewoon stil houden, tenzij er nadrukkelijk om wordt gevraagd. Nee heb je, Ja kun je krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Chooselife het volgende:
Gewoon vragen bij het sollicitatiegesprek.
Dat is de ideale gelegenheid.
Bagatelliseer het anders even! Voor poging tot doodslag word je niet zomaar veroordeeld hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef derikrss het volgende:
en hoe zit het met die 5 jaar waar ik over gehoord heb dat het dan verjaard?? ps ik ben geen crimieneel ik was gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde tijd stip . vechtpartij die uit de hand liep waarbij acohol ook een rol speelde
Als beveiliger ben je vaak op de verkeerde plek op de verkeerde tijd ...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef derikrss het volgende:
en hoe zit het met die 5 jaar waar ik over gehoord heb dat het dan verjaard?? ps ik ben geen crimieneel ik was gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde tijd stip . vechtpartij die uit de hand liep waarbij acohol ook een rol speelde
De taalpolitie zal je in ieder geval levenslang geven.quote:
Planken schaven hahaha ja, spelfoutje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef derikrss het volgende:
planken schaafen hahaha jah spell foutje
Ach, binnen die branche werken veel jongens die op jeugdige leeftijd betrokken zijn geraakt bij vandalisme, vechtpartijen of drugsgebruik. Als je die allemaal zou uitsluiten vanwege een strafblad houd je geen werknemers meer over. Ik denk dat er in de praktijk niet heel erg moeilijk gedaan wordt, hoewel het natuurlijk een goede stok is mocht een werknemer niet helemaal bevallen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bagatelliseer het anders even! Voor poging tot doodslag word je niet zomaar veroordeeld hoor.
Maar als officieel beveiliger maakt je denk ik weinig kan. Poging tot doodslag is een geweldsdelict, waardoor je als beveiliger verre van een clean sheet hebt. Ik zou er als werkgever in elk geval niet aan beginnen.
Voor waardetransport maak je een kans omdat ik niet weet of zoiets op je VOG vermeld wordt in dat geval. Desondanks zullen justitiële contacten tijdens de screening en sollicitatie wel aan de orde komen en dan moet je toch echt een goed verhaal hebben. Werkgevers zullen daar niet snel hun vingers aan branden.
Ik weet niet precies wat de normen zijn. Voor de meeste functies hoef je niet brandschoon te zijn, maar worden bepaalde delicten wel tegen het licht gehouden. Ik kan zelf niet zo snel bedenken waarom poging tot doodslag een gevaar zou opleveren voor een waardetransporteur. Bij een beveiliger kan ik dat weer heel eenvoudig wel bedenken. Het kan echter zijn dat justitie er wel redenen voor heeft om een veroordeling wegens poging tot doodslag mee te nemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je als waardetransporteur ook niet brandschoon zijn?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:40 schreef Ryon het volgende:
Nee, je hebt inderdaad een VVGG VOG nodig. Als je hebt gezeten omdat je tijdens een kroegruzie iemand het ziekenhuis in hebt gemept kan dat lastig worden.
Maar ik zou eens bij je gemeente langsgaan en het gewoon proberen. Je weet nooit wat het oplevert. Daarnaast zullen er ook zat beveiligingsbureau's zijn die niet zo moeilijk doen..
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
De taalpolitie zal je in ieder geval levenslang geven.
Voor een functie waarbij betrouwbaarheid van belang is, zou ik niets verzwijgen, persoonlijk..quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Of gewoon stil houden, tenzij er nadrukkelijk om wordt gevraagd. Nee heb je, Ja kun je krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |