Werkt gewoon hier hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:03 schreef vosss het volgende:
Succes met je Prt Scr in WMP zou ik zeggen
Je vergat de 2e keer te vermelden dat ze dr Ctrl tegelijk met prtscr moest indrukken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:02 schreef Drinky het volgende:
En na uitleg het nog steeds niet snappen.
"ja ik doet ctrl prtscr maar er komt niks"
En als je ze dan zegt: "nee, gewoon prtscr, paint openen, CTRL + V" krijg je alsnog te horen: "nee werkt niet"![]()
kijk maarquote:
Japan wint tochquote:
wat, wie gebruikt daar nou ctrl bijquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je vergat de 2e keer te vermelden dat ze dr Ctrl tegelijk met prtscr moest indrukken.
Conclusie: onterechte klacht!
Maar mijn IQ is hoger dan 80 dus ik kan gewoon met een PC omgaanquote:
Maar ik weet wel hoe het werkt. Bij nader inzien vind ik je klacht dus toch terecht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:16 schreef Drinky het volgende:
Oh, en het ergste is nog wel dat de persoon in kwestie niet van het vrouwelijke geslacht is noch beschikt over blond haar
Help hem naar een andere betere wereld dan. Er is geen plaats voor hem in deze wereld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:16 schreef Drinky het volgende:
Oh, en het ergste is nog wel dat de persoon in kwestie niet van het vrouwelijke geslacht is noch beschikt over blond haar
Welke toetsencombinatie gebruik je daarvoor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Help hem naar een andere betere wereld dan. Er is geen plaats voor hem in deze wereld.
shift-deletequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Welke toetsencombinatie gebruik je daarvoor?
Alt + F4 toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ctrl (Mensen die in het echt ook C-T-R-L zeggen i.p.v. controlquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
"gewoon prtscr, paint openen, CTRL + V"quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat TS iets gewoon niet goed kan uitleggen aan een andere persoon.![]()
Anders leg je het gewoon nog een keer hier uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
"gewoon prtscr, paint openen, CTRL + V"
als je dat al niet begrijpt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
"gewoon prtscr, paint openen, CTRL + V"
als je dat al niet begrijpt
Ja nee tuurlijk ik ga nog meer tijd steken in een verloren zaakquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens jou begrijpen sommige mensen dat dus niet...wellicht volgende keer even voordoen....blijkbaar begrijpen sommige mensen in jouw omgeving dat soort dingen alleen als je ze voordoet.
Voor jou dus geen functie als leraar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja nee tuurlijk ik ga nog meer tijd steken in een verloren zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |