tenzij je de havo hebt afgerond. (of atheneum, maar ben je doorgaans 18)quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:25 schreef Smaland het volgende:
tot je 18de ben je leerplichtig (tenzij je een mbo (of iets degelijks) hebt afgerond)
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als ik zeg dat je moet gaan, ga je dan?
Als TS vrienden heeft ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:42 schreef Ninana het volgende:
Tja, het is wel leuk om voor de laatste keer voor de vakantie je klas en vrienden te zien... En misschien kun je daarna met een paar mensen de stad in, dan wordt het ook nog gezellig
Ja, oke, maar daar ging ik maar even van uitquote:
Die topics hier lopen ook altijd af met een sisser...quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef braddofiel het volgende:
oja en ik heb niet gespijbelt
onenigheid met ma, en toen moest ik wel naar school![]()
en het laatste uur viel ook nog eens uit, en ik was maar met tien mensen ongeveer![]()
Iemand anders uit mn klas stond in de krant ..quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:34 schreef ingebruikmja het volgende:
keihard spijbelen![]()
![]()
Keihard spijbelen noem ik 2 weken niet komen
Relax joh , spijbel die uurtjes gerust.
Ik zat dit jaar in examenjaar en heb rond de 80 uur gespijbeld en ben geslaagd.
En was geslaagd? Wat een baas.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:39 schreef timkoenderink het volgende:
[..]
Iemand anders uit mn klas stond in de krant ..
Een halfjaar niet op school geweest, en allemaal gespijbelt ook hé. Z'n ouders wisten van niks want hij nam de telefoon op en deed z'n pa na en schreef zelf briefjes.
Meesterlijke vent !
En de volgende dag extra hard werken om alles in te halen!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef muisje91 het volgende:
[..]
En de volgende dag extra hard werken om alles in te halen!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die topics hier lopen ook altijd af met een sisser...
Waarom vertel je het dan ook aan je ma?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:25 schreef braddofiel het volgende:
oja en ik heb niet gespijbelt
onenigheid met ma, en toen moest ik wel naar school![]()
en het laatste uur viel ook nog eens uit, en ik was maar met tien mensen ongeveer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |