Censuur is van alle tijden. Toen de Engelsen voor het eerst op eigen bodem met 6-3 verloren van de Hongaren (in 1953) ging de engelse commentator van dienst vertellen dat de Hongaren niet speelden zoals het hoorde. Oftewel: ze speelden vals zonder de regels te overtreden.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef DeTolk het volgende:
De enige wedstrijd die ze in Korea gingen uitzenden, gaan ze op hun bek.
Ik begrijp de censuur nu ineens een stuk beter.
Ik krijg door alle westerse propaganda vanzelf sympathie voor dat team. Zoals de leugens dat er al spelers verdwenen zouden zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik zal altijd respect blijven houden voor het voetbalelftal van Noord-Korea. Bij Portugal ging er verdomme zowat elke kans in. Tsja, dan krijg je zo'n score.
Juist. Zéér goed gezegd.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik krijg door alle westerse propaganda vanzelf sympathie voor dat team. Zoals de leugens dat er al spelers verdwenen zouden zijn.
Dan vraag ik me toch sterk af hoe het in deze 'vrije' westerse wereld mogelijk is dat dit soort aperte leugens in de media verschijnen, iedereen dat klakkeloos over neemt, niemand daar vraagtekens bij plaatst en men dat vaak ook niet rectificeert.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist. Zéér goed gezegd.
Gohquote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hartstikke nep joh. Dat is Noord Korea zoals men hier graag wil dat ze zich profileren.
Fake.
Jezus.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hartstikke nep joh. Dat is Noord Korea zoals men hier graag wil dat ze zich profileren.
Fake.
Godverdomme, wat een achterlijke mensen zijn er toch op deze wereld.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Fake.
Nee, écht?!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Fake.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Fake.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Fake.
Gelukkig ben jij er om ons te behoeden van zulke domheidquote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Och, genoeg die het voor zoete koek aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |