SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik hartstikke benieuwd naar zijn overige 1191+ bijnamen, willen jullie mij helpen bij het vinden van zijn overige bijnamen? Mijn dank zal groot zijn.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Zoon van het dode regerende staatshoofd van Noord Korea
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
The fresh prince of Pyongyang
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[ afbeelding ]
The fresh prince of Pyongyang
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:56 schreef ikke043 het volgende:
De god met vliegangst
de treinengek
de nepchinees
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Dingess het volgende:
De man die democratie in Noord-Korea bracht.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Dyll het volgende:
Hij die zal klaarkomen over het kapitalistische westen.
Best goed, net wat vis gegeten en zometeen ongelovigen neerknuppelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef BrotherMarquis het volgende:
hij was een speciaal man, dat dat duidelijk mag zijn. Hoe gaat het trouwens in Korea?
Geen idee, misschien moet je de trein nemen naar PyongYang en 'vuile kanker communist' vertalen naar het Koreaans en eens kijken wat Hij er van vindt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
vuile kanker communist! hoe vindt hij die?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
vuile [ afbeelding ] communist! hoe vindt hij die?
Mss bied die je wel wat te eten aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet je de trein nemen naar PyongYang en 'vuile kanker communist' vertalen naar het Koreaans en eens kijken wat Hij er van vindt.
Misschien is Hij wel begripvol.![]()
En krijg je 'smerig kapitalistisch varken' te horen!
Ik kwam niet op het goede woord sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef BrotherMarquis het volgende:
je hebt de ballen van politiek, blijkt wel uit je taalgebruik sukkel. Weet je wat communisme is?![]()
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kwam niet op het goede woord sorry
Nu de quotes nog.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
Geen slimme opmerking, sorry (bier)
Wat is de eindstand?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:18 schreef IceCreamm het volgende:
Ineens allemaal Noord Korea topiques na hun WK optreden
In dat land wordt pas doorgegeven dat er een wereldkampioenschap is als er met die stand gewonnen wordt iddquote:
Dit jaar schijnen de NK wedstrijden gewoon te worden uitgezonden las ik ergens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
In dat land wordt pas doorgegeven dat er een wereldkampioenschap is als er met die stand gewonnen wordt idd(winst dan voor noord korea) gelukkig was het 2-1 voor Brazilië
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef watnuvaltvaltstraksniet het volgende:
World's biggest Enemy
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |