ik besef me net dat het voor die mensen niet zo heel gewoon is om hun land te verlaten.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dat doorgaat
vind het wel grappig dat sommige dachten, dat wij dit niet zouden doorzetten als clubje. Omdat dat elke keer gezegd word na een Idols of xfamaar we zijn nog steeds bij elkaar
amenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel geniaal dat het vaste groepje gewoon weer bij elkaar in een SC is
Als je het zo bekijkt is het inderdaad wel logisch...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik besef me net dat het voor die mensen niet zo heel gewoon is om hun land te verlaten.
Kan me die emotie best wel goed voorstellen. Denk niet dat het tranen van vaderlandsliefde waren, alhoewel het daar vast wel zo wordt uitgelegd
Slaap lekker zoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:43 schreef iBenny het volgende:
Ik duik maar eens een keer vroeg mijn bed in...
4 uur slaap vannacht was niet beister veel
Ik weet niet of het nu wel gaat lukken, want echt veel slaap heb ik niet
maar alsnog....
Slaap lekker en tot morgen!
ga ik morgen wel even kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Ricard0j het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_niet_liet_zien.html
Hehe, kwam dit net tegen. Kan hier uiteindelijk wel om lachen, vooral 2 jaar later.
Het is geen youtube videoquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga ik morgen wel even kijken.
De PIII waar ik nu op zit gaat niet lekker om met youtube helaas.
nee, maar dat weet mijn PIII nietquote:
Okeequote:Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, maar dat weet mijn PIII niet
Geluid oet het wel hier, maar de beelden is 24 frames per minuut in plaats van 24 frames per seconde.
als we gaan samenwonen in mijn huis is dat probleem opgelost, maar ik woon nu voorlopig bij mijn lief (met PIII:)quote:
Okee, kan best lasitg zijn, lijkt me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als we gaan samenwonen in mijn huis is dat probleem opgelost, maar ik woon nu voorlopig bij mijn lief (met PIII:)
Honduras v. Chili 1 3 6 Chiliquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |