Na 2 bakkies wordt het nu echt tijd iets zinnigs te gaan doen.quote:
wat is er met Vaduz en mij?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:52 schreef iBenny het volgende:
Oh ja... vandaag c_a - Vaduz
Ik heb 3-1 3 kaarten
kun je niet via de stream kijken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik graag
Ik wil Spanje zien....
Owwwwwwwwquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaduz = Zwitserland
C_a = Spanje
snappie?
heb me laptop niet bij me, en op me werk is de stream geblokkeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kun je niet via de stream kijken?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb me laptop niet bij me, en op me werk is de stream geblokkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik eis een live verslag van julliequote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal niet?
En op de radio krijg je ook nauwelijks iets te horen..
Dan maar FOK!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef iBenny het volgende:
Wat is het rustigJa Benny er zijn mensen die moeten werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps spoiler niet gelezen.....
Het kan zijn dat mensen gisteren vrij waren en vandaag moeten werken![]()
Van ons? Ik denk dat je in het live-topic uitgebreider verslag hebtquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik eis een live verslag van jullie
En die inderdaad ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
Eurosport zal ook wel live commentaar doen.
ik vind jullie leukequote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van ons? Ik denk dat je in het live-topic uitgebreider verslag hebt
of je kijkt op www.livescore.com .. die doen (in het engels) in woord verslag van de wedstrijd
Dan blijf je gezellig hierquote:
Nope... vroeger wel, maar sinds december overgestapt op 3FMquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef eNGine10 het volgende:
Luister er hier nog iemand meer Edwin Evers? Die columns van Peter Heerschop en Viggo Waas iedere ochtend zijn geniaal
Slechte keus. Edwin Evers is in z'n eentje al de moeite waard om 538 te luisteren. En Peter Heerschop en Viggo Waas zijn ook altijd lachen met die sportevenementen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... vroeger wel, maar sinds december overgestapt op 3FM
Ik vind Peter Heerschopquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef eNGine10 het volgende:
Luister er hier nog iemand meer Edwin Evers? Die columns van Peter Heerschop en Viggo Waas iedere ochtend zijn geniaal
Ik vind het niet echt een slechte keusquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Slechte keus. Edwin Evers is in z'n eentje al de moeite waard om 538 te luisteren. En Peter Heerschop en Viggo Waas zijn ook altijd lachen met die sportevenementen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Peter Heerschopen irritant
Juist, al weet ik niet wat IHVH betekentquote:
Ik Hou Van Hollandquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Juist, al weet ik niet wat IHVH betekentMaar Peter Heerschop
![]()
Broertjes de Boer bij Edwin Evers.
http://www.radio538.nl/we(...)ntid=115606/pagenr=1
Ik vond Beau ook leuker, totdat PH bij IHVH kwam, toen kon ik Beau bij IHVH moeilijk leuker vinden want hij deed toen immers geen IHVH meer.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond Beau ook leuker, totdat PH bij IHVH kwam, toen kon ik Beau bij IHVH moeilijk leuker vinden want hij deed toen immers geen IHVH meer.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef crv het volgende:
Lees net dat de BAV-Babes weer gearresteerd zijn
Dat vind ik dan wel weer slecht....quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef eNGine10 het volgende:
Hey trouwens, jullie zijn toch zo van die talentenjachten? Dan hebben jullie dat verhaal met die pap en pudding/wc experience zanger ook wel meegekregen gok ik.
Wat vinden jullie er nou van dat SBS zelf die kneuzen uit gaat nodigen?
Sorry Rauzerquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gebruik gewoon FOK!sport dan,lutserBavaria-babes wederom opgepakt
Ja ik vind het behoorlijk schandalig. Beetje die mensen uitnodigen om zichzelf voor lul te laten zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer slecht....
Laat de mensen naar jou toe komen en zoek ze niet zelf op... maakt het veel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |