quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:55 schreef Rahl het volgende:
De coach heet ook Train-Ings Pak
Dat is met elke stream hoor, welkom in de wereld van streams.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Henno het volgende:
ik zag via deze thread al dat het 2-0 was voordat ik het op de NOS site zag, wat een pauperstream
Waarom? Ze spelen beter dan Slowakije en Nieuw Zeeland. En ook beter dan Griekenland.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef DaggerOne het volgende:
Kim Jong Il op dit moment:
[ afbeelding ]
Inderdaad, het is nou niet echt dat ze royaal van de mat gespeeld worden. Ze moeten er alleen voor waken dat de schade niet nog groter wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Maar ik vind NK wel de verrassing tot nu toe (in positieve zin)
ik zie ze nog wel een wedstrijd winnen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Dochter van de trainer heet Pak Me Hard
Matigquote:
quote:
Schoondochter heet Pak Je Boter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Dochter van de trainer heet Pak Me Hard
absoluut, en het is wel de nummer 1 van de wereld tegen de nummer laatst.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef golfer het volgende:
Als ze scoren dan doen ze het mooi, die Brazilianen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:02 schreef Kirov het volgende:
De coach kijkt alsof hij hierna de gaskamers ingaat
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:01 schreef BB-King het volgende:
2 Pak is een goede Noord-Koreaanse rappert trouwens.
In Noord Korea voetballen ze daarmeequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Andyy het volgende:
Die keeper schiet de ballen alsof het artillery granaten zijn
Noord-Koreaans elftal overnacht in hotel "Een laken, een pak".quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De pakkans schijnt in N-Korea ook vrij hoog te zijn
op persoonlijk bevel van de grote leiderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:05 schreef Nitrouz het volgende:
Een wissel ! De omslag gevende
Ik mis Pato & Ronaldinhoquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Over Kaka, gesproken, zit nu op het toilet. Echt problemen met mijn stoelgang man.
Robinho is eigenlijk nog steeds een superster, zou perfect bij Barca passen, samen met Robben.
Het duo Robben-Inho.²
Dat is wachten op een kruisraket met een rode ster erop denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef CocoBill het volgende:
dat omhoogkijken na een doelpunt te hebben gescoord
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef DaggerOne het volgende:
Ik meld me hierbij aan als Noord Koreaans staatsburger.
quote:3. Can I emigrate to North Korea and live in North Korea?
It's possible only in very special situations and having honor/merits. You must send a request letter stating your reasons, together with your complete CV, copy of your passport and certificates to korea@korea-dpr.com
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef Henno het volgende:
HUP NK HUP LAAT DE GROTE LEIDER NIET IN Z'N HEMPIE STAAN
Die brazilianen zien er verdacht geel uit iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Koreanen spelen een spel met de Brazilianen: Pak-Man.²
Die is getrouwd met die dochter en hun zoon heet Pak Se Jong.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ah dus de dochter heet Pak Me Hard. Waar is die fantastische speler genaamd Taek Se Jong
Engeland.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke teams tot nu het meest hebben teleurgesteld? Goede vraag. Ik kom tot de volgende teams:
- Frankrijk
- Portugal²
En Servië, Engeland, Italië..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke teams tot nu het meest hebben teleurgesteld? Goede vraag. Ik kom tot de volgende teams:
- Frankrijk
- Portugal²
ik vraag vrioendelijk om te stoppen met die grappige grapjes, en dan gaan we daarna natuurlijk volgas door met die grappen.quote:
Kweek eens humor zeikmod.quote:
Dat is een illusie gecreerd door de Amerikaanse kapitalisten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef Drassss het volgende:
Leuk team dat Korea, helaas zijn ze aanvallend niet sterk.
over 4 minuten mag je naar bedquote:
Fuckkuuu yuuu wherrruuuquote:
Voor veel mensen hier is elke nieuwe wedstrijd fataal voor hun complete poule.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |