quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oehhh zou er spontaan een cougar van worden...
Ik moet er aan wennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het wetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kan ik een map foto's via de hotmail naar iemand toe sturenhet wil niet lukken.
Trouwens tas, met wie gaan we vrijdag naar 90's ?
Komt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet er aan wennen
[..]
Voor de mensen die het weten
Trouwens tas, met wie gaan we vrijdag naar 90's ?
Dan moet ik maar iets anders verzinnen... op cd branden ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Komt wel
Je kunt maar een beperkt aantal mb per mail versturen per keer dus een hele map lijkt me te groot?
Ik heb werkelijk waar nog geen idee
Ja zoiets zocht ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef sproetjes het volgende:
map eerst inpakken?
Geen hotmail gebruikenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kan ik een map foto's via de hotmail naar iemand toe sturenhet wil niet lukken.
Mochten er te weinig meegaan kunnen we altijd nog iets anders doen tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet ik maar iets anders verzinnen... op cd branden ofzo.
Ja moeten we morgen maar even snel regelen anders.
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mochten er te weinig meegaan kunnen we altijd nog iets anders doen toch
Maar hoe kom ik dan thuis ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:16 schreef sproetjes het volgende:
kom anders maar zoepen in roermondwe beginnen om 21.00 bij de pauw
op je knieënquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik dan thuis ?
Geen goed idee, want vrijdag krijg ik nog een paar naalden in mijn beenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op je knieënal is dat wel ver tot sittard
ohja dat was ik vergeten :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen goed idee, want vrijdag krijg ik nog een paar naalden in mijn beenMet een beetje pech loop ik de hele dag al mank..
Denk dat naar Mondi gaan dan al niet zo'n goed plan is toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen goed idee, want vrijdag krijg ik nog een paar naalden in mijn beenMet een beetje pech loop ik de hele dag al mank..
Nee. Mondi kom ik makkelijker thuisquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Denk dat naar Mondi gaan dan al niet zo'n goed plan is toch?![]()
uhm...... bij mij wijntje,muziekje,kletsen doen? Michel is ook thuis en misschien krijgen we Marijke wel gek om ook te komen enzo
Volgende week ga ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohja dat was ik vergeten :p
ik wil ook weerrrrr
nja dan moet je iets anders verzinnendrink wel een wijntje/pilsje/ander alcoholisch drankje voor je extra
![]()
barneyquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:38 schreef huize het volgende:
Ah man wat heb ik de humor van himym gemist.
Gezicht ga je zondag na de opendag bij de Alfa?
Yep kleine Doogie howser is groot geworden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
barneyHIMYM is legen..... wait for it..... DARY!
is geheimpje,alleen voor genodigden en jij kon nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef sproetjes het volgende:
I wanna know!
zeg niet dat jullie naar texel gaan
ja hallo, dit stond al 5 wekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is geheimpje,alleen voor genodigden en jij kon niet
dat weet jij heel nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee ik vertel je gewoon waar het gezelliger is
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee ik vertel je gewoon waar het gezelliger is
Dat is wel te begrijpen./quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef sproetjes het volgende:
nope
ik heb het zelf georganiseerd.. not gonna cancel
deur staat openquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef sproetjes het volgende:
[..]ik kom een andere keer wijntjes doen
maar dan kom ik ook niet meer thuisquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Tassie heeft goede wijn. Die kun je niet laten staan
Ik heb een logeerkamer en 2 bankenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
maar dan kom ik ook niet meer thuis
en ik heb sowieso al een zwak voor wijn... al word ik ook wel snel tipsy van wijn
dan kunnen we zelfs een heel feestje houden daarquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb een logeerkamer en 2 banken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |