fake it 'till you make it. Wanhoop is niet echt aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Een vrouwmensch! Zou jij misschien een date willen met de wanhopige aardige Argo ?
Wie weet kom je nog een bekende tegen hierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:08 schreef Gezicht het volgende:
Meteen haar hele FOBO overspoeld met Limburgse Fok!kers
Ik wil je best bij praten, kunnen we gezellig doen terwijl we beide ergens eentje drinken wat zeg je ervan ?quote:
Plums is geen meisje voor je wat bij je past. Geloof me maar, want ik ken haar een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil je best bij praten, kunnen we gezellig doen terwijl we beide ergens eentje drinken wat zeg je ervan ?
Oei.... tja dan geef ik het op!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Plums is geen meisje voor je wat bij je past. Geloof me maar, want ik ken haar een heel klein beetje.
Dat klopt he Plums? nouja kennen.. 1 keer gemeet jaren geleden en msn...
ik denk dat ik er nu ben, bij de afleveringen waar barney gek is op robinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:09 schreef huize het volgende:
Das de reden waarom ik geen fotos erin heb. Hele tijd die hitsige limburgse vrouwen.
Awesome bro! En nu bed (voor mij dan !)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik denk dat ik er nu ben, bij de afleveringen waar barney gek is op robin
dus je moet seizoen 4 en 5 nog kijken/dpwnloaden
voor mij ook hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef huize het volgende:
[..]
Awesome bro! En nu bed (voor mij dan !)
Trusten (nog maar 40 files in de download rijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |