altijd feest hierquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dan kunnen we zelfs een heel feestje houden daar
maken we er zaterdagochtend een leuke ochtend vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Was het maar vrijdag !!!avond he, want de ochtend is kut
met zn allen uitbrakken :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maken we er zaterdagochtend een leuke ochtend van
doen we nog een keer over als jij ook kunt, voor nu hebben wij dan wel generale repetitiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:51 schreef sproetjes het volgende:
that aint gonna be pretty pictures
maar ik stem voorwijntjes doen en melig zijn is altijd gezellig
oke dealquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doen we nog een keer over als jij ook kunt, voor nu hebben wij dan wel generale repetitie
Die gaat wel slagen en dat weet ik 100% zekerquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doen we nog een keer over als jij ook kunt, voor nu hebben wij dan wel generale repetitie
ja maar je weet toch dat een slechte generale repetitie zorgt voor een goede uitvoering hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die gaat wel slagen en dat weet ik 100% zeker
Bij tassie thuis gaat alles goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja maar je weet toch dat een slechte generale repetitie zorgt voor een goede uitvoering he
dan blijven we gewoon repeterenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja maar je weet toch dat een slechte generale repetitie zorgt voor een goede uitvoering he
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef Tassiepassie het volgende:straks denken de mensen hier nog dat ik een bardame ben met een kroeg ofzo
Ik heb toevallig deze week heeeeel veel 80´s en 90´s en oude rock gedownload dus maak wel een mp3quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:01 schreef the_legend_killer het volgende:
hey tas, wat voor muziek gaan we draaien vrijdag ?
dat liever nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |