Klopt, maar niks over het verlengen of aangeven van een nieuwe opleiding.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef BrotherMarquis het volgende:
volgens mij kan je met digid code ov en alles aanpassen
Het is dezelfde opleiding! Ik wil en kan meer, dus vandaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:03 schreef Renesite het volgende:
Is het dezelfde opleiding of een compleet andere?
Misschien even een belletje plegen? Of studielink... het kan zijn dat je je daar ook gewoon opnieuw kunt inschrijven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:22 schreef DenS het volgende:
[..]
Het is dezelfde opleiding! Ik wil en kan meer, dus vandaar.
Wat ben jij een klapjosti zeg! Zelfontplooiing moet altijd aangemoedigd worden, of in ieder geval niet worden beantwoord met denigrerende vragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Smaland het volgende:
stap je over voor de stufi en de ov, of omdat je echt wil(kan?) 'studeren' ?
tevens: mbo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:34 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wat ben jij een klapjosti zeg! Zelfontplooiing moet altijd aangemoedigd worden, of in ieder geval niet worden beantwoord met denigrerende vragen.
Pedagogiek, maar ik werk deeltijdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:04 schreef BrotherMarquis het volgende:
watvoor opleiding heeft u genoten, goede Sint?
studielink is alleen voor hoger onderwijsinstellingenquote:Op woensdag 16 juni 2010 06:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien even een belletje plegen? Of studielink... het kan zijn dat je je daar ook gewoon opnieuw kunt inschrijven.
Mensen die Joost hetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |